Sugrör är en såååå fin uppfinning! Själv har jag baaara lyckats få i mig en ansenlig mängd vin så jag befinner mig i mycket gott sällskap ser jag!!! Kram på dig!!
Tack!Oas vad ni gjorde igår så verkar ni glada och det är huvudsaken eller hur!?Kul att det blev ett (en?) bra nyår. Sen tycker jag det är kul att driva lite med er men jag ser och gissar att du inte tar åt dig på fel sätt.
Ja, jag är väldigt glad över att jag fick träffa honom och spendera IRL-tid med honom
Ah..hur blir det..? -Ska vi satsa på en båtresa från Sthlm el..?För om jag ska försöka göra mitt hem någolunna allergivänligt så får jag nog bränna ner huset o bygga nytt... 8.5 år med hästar, hundar,kaniner,marsvin,katter,tamråttor,får, getter,höns....hm... någe mera...näe, tror de va allt.... Sätter sina spår.... I´m the one and only....of my kind...
Oj, jisses!
Jag tycker att båtresa låter kul, men nu veti fan om jag kommer att ha råd med det.
JAg dreglar över minnet från Sedeks avatar.... Vad alla andra dregglar för har jag ingen aning om...ja bara försöker hänga me.. I´m the one and only....of my kind...