• Streetlights

    Någon mer än jag som kör med Herbalife?

    Hej allihopa!
    Jag tänkte kolla om det är någon fler än jag som pulvrar med Herbalife? Jag har bara druckit shakerna i tre dagar, så det är lite tidigt än att säga hur det går. Därför är jag lite nyfiken om det finns någon som använt det lite längre.. Hur mycket har ni gått ner? Hur går det?

    Jag tyckte det var lite dyrt, så jag köpte bara Formula 1, alltså inga tabletter.. Funkar dieten ändå?

    Hur mycket, och vad, äter ni då ni äter "vanlig mat"? Äter ni mellanmål, och isåfall vad?

    Jag vill veta allt! Dessutom är det ju så roligt att få peppning från folk som är i samma diet-land..

    Hoppas det finns någon därute! :)

  • Svar på tråden Någon mer än jag som kör med Herbalife?
  • missMikis

    Hej!Jag körde med herbalife för två år sedan och gick ner 6 kilo. är så sugen på att börja med det igen just nu, men det är lite dyrt som du säger. jag pulvrade och åt fibertabletter. För mig fungerade det kanon bra, men för en vännina inte alls.. Man får hålla på sig och inte fuska tror jag för att det ska fungera. Nu efter andra barnet längtar jag efter å sätta igång igen! .. Hur har det gått för dig?.. såhär ett halvår efter du skrev inlägget?? // marika

  • Evsi

    Jag äter herbalife, men mest för att få mer energi nu under graviditeten, jag äter dte alltså inte för att gå ne ri vikt


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Evsi

    vore jätte kul att höra hur det  gått för dig eftersom jag själv är herbalife distrubitör.


    Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
Svar på tråden Någon mer än jag som kör med Herbalife?