Min pappa finns inte mer
Hur kommer man över ens förälders bortgång? hur ska man tänka för att ta sig igenom ? min pappa blev bara 58 år, han har varit sjuk i ca ett år tillbaka, men han hade klarat sjukdomen galant om han inte fick hjärnblödning, den va kraftig, lägate va väldigt alvarligt, dom sa att han kunde klara sig bara han inte fick nån mer blödning, ett dygn gick och ett telefonsamtal fick vi tidigt på morgonen att han hade fått ytterligare en blödning på samma ställe, dom klara inte ens av att få bort blodet för det va ett såppas stort tryck så drenaget som det heter när dom tar bort blodet klara inte av det utan blev tätt hela tiden, det fanns inget att göra sa dom dom fick låta det va, idag stängde dom av respiratorn och han dödsförklarades.......
Har aldrig sett fram emot den här julen så mycket som jag gjort denna gången, jag fick en dotter i mars å detta skulle bli hennes första jul men istället blev allt en mardröm....Hur ska jag orka ta mig igenom detta? hur ska jag tänka för att orka leva med detta ? alla minnen av pappa........ det här är det värsta som har hänt mig i hela mitt liv............
Jag behöver hjälp