• Anonym

Att rida

Bara en liten fråga?

Nån som har några bra tips på hur man lyckas med att rida av sin kille. jag försöker men får inte riktigt till det, inte takten, det blir i otakt på nått sätt, inte det minsta skönt, blir trött som fan i benen ganska snabbt och jag kommer inte.

Några tips...

Vill rida mig till en orgasm!!!

• Svar på tråden Att rida
  • Anonym

Gnid dig mot hans pubishår

• Anonym

Be honom gålla händerna under dina skinkor o hjälpa till att hålla takten!

• Anonym

om han inte har hår då ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-27 22:39:48 följande:
    om han inte har hår då ;)
    Gnid dig mot hans hud då
  • poker face

Be honom sköta juckandet, hur skönt som helst Har kommit många ggr när min pojkvän gjort det

• Anonym

ok de ska jag ;) tack för tipset :)

Andra tips? :)

• Anonym

ok de ska jag ;) tack för tipset :)

Andra tips? :)

• Anonym (Biet)

Mitt bästa tips är att han ska sitta när du rider honom, typ i en soffa dårå...
    Den positionen, ihärdigt ridande, varvat med "nötande", alltså inte upp å ner, utan han är inne i deg, och du gnider, när du känner att du börjar bli kissnödig, fortsätt. Ett par minuter till så har du din G-punktsorgasm. Fantastiskt. Enda gången jag får det är just i denna position.
    Ett annat tips är att kör en annan stållning först, så du är en bit på vägen sas, en genomsnittstid för kvinnlig orgasm ligger ju runt 20 min, och det är lång tid att rida...

• Anonym

varvat med "nötande", alltså inte upp å ner

Nu börjar jag kanske fatta... förklara bättre tack... gnida fram å tillbax typ eller??

• Anonym (1)

ja man måste gnida fram och tillbaka, absolut. det är det ENDA som gör att jag kan komma. INGET annat fungerar, inga ställningar alltså.

Svar på tråden Att rida