• Anonym

Att rida

Bara en liten fråga?

Nån som har några bra tips på hur man lyckas med att rida av sin kille. jag försöker men får inte riktigt till det, inte takten, det blir i otakt på nått sätt, inte det minsta skönt, blir trött som fan i benen ganska snabbt och jag kommer inte.

Några tips...

Vill rida mig till en orgasm!!!

• Svar på tråden Att rida
  • Anonym

Gnid dig mot hans pubishår

• Anonym

Be honom gålla händerna under dina skinkor o hjälpa till att hålla takten!

• Anonym

om han inte har hår då ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-27 22:39:48 följande:
    om han inte har hår då ;)
    Gnid dig mot hans hud då
  • Anonym

ok de ska jag ;) tack för tipset :)

Andra tips? :)

• Anonym

ok de ska jag ;) tack för tipset :)

Andra tips? :)

• Anonym

varvat med "nötande", alltså inte upp å ner

Nu börjar jag kanske fatta... förklara bättre tack... gnida fram å tillbax typ eller??

• Anonym

Om man griner fram å tillbaks så åker väl den in å ut... den måste väl åka in å ut annars så blir det la inget samlag... eller???

Nu börjar jag snart bli JÄVLIGT nöjd! ;)

• Anonym

Jag fattar! Ska pröva det i natt ;)

tack för tipsen!

• Anonym

Så de verkar som att vi kör i gång nu meddetsamma. Vi hade redan sex förgånget natt och det var så hälligt. I natt är det dax att ligga med varandra igen. Vi kommer sexa varandra dag. Det ska blir så otroligt skönt att har sex igen så man kan njuta av att har sex med varandra igen. Det ska blir så otroligt skönt att ligga med varandra igen Man blir så kåt och upphetsade nu att skriva om det här nu. När man skriver så blir man kåt under tiden när man skriver om det. Det ska blir så otroligt skönt att har något i mig nu och njuta av det jättelång tid för det är så härligt med det så man blir kåt av det.

• Anonym

Jag älskar att rida. Då ser jag min partner o man kan välja om man vill ligg apå honom o mysa o röra sig upp o ner ellergnida fram o tillbaka.  När det e dags att skrida till verket o kör apå o få orgasm så sitter jag mer rakt upp o han sätter sitt blöta finger på klittan SEN blir det åka av.Älskar när han håler emot lite o liksom lyfter upp sitt bäcken under tiden min orgasm växer, o när jag kommer så släpper han på o kommer samtidigt. sååå skönt.

• Anonym

Rida bakifrån är inte dumt heller... och luta sig lite bakåt under tiden

• Anonym

Brukar rida min kille med ryggen mot hans ansikte. Alltså sitta bakochfram liksom, så brukar vår gemensamma killkompis slicka min fitta samitidigt. Då får man den bästa orgasmen. OM man inte har nån som kan slicka samtidigt kan man ju smeka sig själv eller använda en liten vibrator. Men en som slickar blir bäst.
    Fan nu blev jag kåt. Ensam hemma så det får nog bli till att fingerpulla lite=)

Svar på tråden Att rida