• Dossen

Bajsa på sig!

Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!

Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!

Så, tell us your quete little story!

• Svar på tråden Bajsa på sig!
  • Milliemolly

Jag tog lavemang men det kom lite bajs ändå när jag krystade. De var snabba och skickliga på att byta underlägg och få bort det Det var mest pinsamt för mig!

• LAMadde

Jag fick inget lavemang när ja kom in, men medans vi låg och väntade på att få ett rum så va ja tvungen att gå på toa och ja fyllde upp hela toan tror ja.. så kroppen tömde sig själv liksom. Trode inte ja bajsa nåt medans ja låg där, men min man tog kort på min fina säng när ja kom upp på benen och den va helt täckt i blod (blev klippt) och liiite bajs som ja fick se på kort i efterhand..

• Pirayamajja

Jag bajja mycket säger min gube, men själv märkte jag inget. Sköterskan var så snabb att ta bort allt att man aldrig märkte något.
    Inget att skämmas över, helt vanligt och naturligt

• frk Carlsson

Lavemang funkade ju skitbra (hehe). Man hinner gott och väl på toa, det är inte som att det kommer inom en sekund, utan går man och sätter sig på toan direkt efter man fått det så är det inga problems.

Men man kanske inte alltid hinner få det heller?

Tuva 060524 o Vilda 080422 ska få ett syskon! BF 100604!
  • Antonsmamma07

Med första tror jag inte att jag gjorde de. Men med andra vet jag att jag inte gjorde de. Kan börja sä'ga att jag sket konstant i 2 dygn innan fl kom igång. På fl frågade dom om lavemang, men jag vílle inte ha, kände mej trygg efter allt bajsande. Efter fl sa sambon som stått och tittar nere under hela krystvärkarna att han va impad att inget bajs hade kommit, inte ens en fis:P

jannikejarlbrink.blogg.se** Anton 071014** Alicia 091023
  • Fossa

Jag får ofta magkramper och diarré som håller i sig i timmar efter lavemang så jag tror nog jag skippar det iaf.

• Denise87

Jag tog lavemang men tänkta ändå en del på det eftersom att det är dom musklerna man använder. Jag vill inte skita ner mig framför min man....

• Denise87

tänk synen o stå och vänta på ett bebishuvud så kommer en stinkande skitkorv ha ha ha ha ha snopet...

• murklansmamma

Jag blir så dålig i magen av värkarna så jag springer på toa massa gånger under öppningsskedet så det lilla lilla som ändå kommit sen har jag inte brytt ig om alls! Tror aboslut att det bara är oss själva det är pinsamt för, ingen annan bryr sig det minsta!!

Stolt mamma till Oliver -94, Phelix -96 & Mattheo -08 o liten -100119
  • Förväntansfull0406

Jag bajja inget alls under mina två förl! vet inte varför? rätt naturligt liksom, jag satt dessutom på en hästskoformad pall, så det var i skit ställning *haha* Men nix, mina bebisar fick klara sig utan bajs på hjässan.

Julia 040827 Albin 060320 Bebis Bf 100801
Svar på tråden Bajsa på sig!