• LadyInRed

    Världens härligaste gäng surrar vidare

    Våran förra tråd har nu stängt. Men inte lägger vi väl ner för det!? Vi ska ju få utökning till gänget vilken minut som helst. Kom igen och kläm Annika och Sofia


    Världens vackraste Grace 060406 & Sötaste lillprinsen Sean 070920
  • Svar på tråden Världens härligaste gäng surrar vidare
  • Alice i Umeå

    Bra intinativ Linda!! Helt klart ska vi fortsätta!!

    O fy fan vad kallt det blev! Det är ju sjukt! Jag är inte gjord för att gå ut när det är 23 minus....

    Men vi lämnade i alla fall barnen på dagis tillsammans och sen skjussade jag Peter till jobbet. Och sen till vårdcentralen. Nu har jag äntligen fått ta bort mina stygn... inte så vacker syn, jag kommer nog att ha ett fint ärr i pannan för resten av mitt liv... Men men...

    Idag ska jag bara ta det lugnt, barnen på dagis och jag hemma. Men jag ska också till optikern så får vi se vad de säger om min syn.. Och kl 14 ska jag tillbaka till vårdcentralen för att träffa en läkare. Får se vad som händer med min arm men jag håller ju på att bli galen....

    Kom igen nu Sofia och Annika, nu är det dags!!!


    Alice 051230 och Elsa 080426
  • Tuttie

    Fixade också en ny tråd men denna  är ju redan startat så jag länkar till denna 


    ♥ Cornelia 060420 ♥ Gustav 091024 ♥
  • LadyInRed

    Skulle länka i allas gästböcker men efter 3 så blev det stopp... då var det betraktat som spam och jag fick inte skriva ett ord på FL på 2 timmar {#lang_emotions_surprised}

    Provar igen nu att meddela några fler i gästböckerna


    Världens vackraste Grace 060406 & Sötaste lillprinsen Sean 070920
  • LadyInRed

    Agneta: Tack själv för sällskapet igår! Lycka till på VC.


    Världens vackraste Grace 060406 & Sötaste lillprinsen Sean 070920
  • mamma till Viktor och William

    Hittade hit ändå

    Ja nog vill man klämma nu alltid! meeeeen det verkar trögt.... känner absolut INGENTING!


    Älskade unge!
  • Alice i Umeå

    Hej hej!!

    Sofia: Jag kände inte heller någonting med Elsa men helt plötsligt satt det bara igång! Hoppas att du kommer igång snart, förstår absolut att du är less.

    På vårdcentralen gick det väl så där, jag vet att det är svårt att göra något åt ett muskelfäste som det verkar vara men att bara gå omkring och hoppas att det ska bli bättre gör mig galen... blev sjukskriven 2 veckor till, känns väl så där... Men ska i alla fall passa på att njuta av egentid eftersom barnen ska gå på dagis. Eftersom jag inte bör lyfta Elsa så mycket kommer de vara där på heltid typ... Ska försöka njuta med böcker och sånt som jag aldrig hinner med annars. Några pass på Iksus löpband ska jag väl åstakomma också. Eller promenader ute, det beror väl mest på temperaturen var jag kommer att hålla till.

    2 par nya glasögon blev det också, det är ju bara synd att man måste vänta 2-4 veckor.... Och 4100 kr fattigare blev jag också....

    Ja ja, är det någon som behöver sällskap någon dag så är det ju bara att hojta.

    Annica: Hur gör vi i morgon? Alice och Elsa kommer att gå 8-15 på dagis, ska vi träffas i alla fall? Blir kanske sent att komma efter 15 eller går det bra det också? Bestäm du!


    Alice 051230 och Elsa 080426
  • Emeraldy

    Tack för länken, Linda Agneta:
    Passa på att se sjukskrivningen som en skön ta igen sig-tid! Själv har jag det så överhektiskt på jobbet så en sjukskrivning känns nästan lockande {#lang_emotions_sealed} Nä, usch, så ska man inte säga, då åker man väl dit på nån riktig skit...

    Här händer det inte mycket. Både Magnus har riktigt mycket på jobbet och på helgerna åker vi till Vindeln och försöker få kvalitetstid tillsammans i lilla familjen.


    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

    Hej hej!!

    Ska verkligen försöka att njuta av min egentid!! Idag var jag på en timmes promenad, och gud så skönt! Sen hade jag fack styrelsemöte med jobbet, vi var här hemma hos mig. Peter jobbar över i kväll, inte så ovanligt.

    I helgen var vi i Övik och hälsade på. På lördagen gick jag på bio med Alice och Tyra, 2 tjejkompisar och deras barn. Mycket trevligt!

    Annars är det väl som vanligt här också. Jag som har kört stenhårt med stegräknaren har faktiskt inte använt den på tre veckor nu men idag dammade jag av den innan jag gick på promenaden. Ska verkligen försöka få ihop lite steg nu under dessa två veckor, kan ju inte träna så mycket annat.

    Nä, det var väl allt just nu. Ha det gott!!


    Alice 051230 och Elsa 080426
  • Alice i Umeå

    God morgon!!

    Loggade in på facebook, ingen Annika eller Sofia... Nu blev jag nyfiken, hoppas att det har hänt något. Men de kan ju faktiskt bara fått en underbar sovmorgon också...


    Alice 051230 och Elsa 080426
  • Pingulina

    Haha, jag är då här


    ♥☆°★ Nellie 060331, bebis bf 100109 ♥☆°★
Svar på tråden Världens härligaste gäng surrar vidare