• isabellem

    Börjar känna mig redo!!

    Jag börjar känna mig mer och mer redo för att försöka skaffa mig ett syskon till Oliver nu, jag måste börja gå vidare, Oliver kommer alltid finnas med mig han är ändå mitt underbara änglabarn men jag tror också att han gärna vill bli storebror. Vi har iaf turen som många andra mammor och änglamammor inte har att jag blir gravid väldigt lätt, peppar, peppar!! Efter Olivers död har jag varit livrädd för att ha sex pga att jag inte ville bli gravid igen, men nu känner jag mig redo om man nu kan bli fullt redo..Jag önskar så att den dagen kommer då jag kan få upp min lille/lilla på brösten och höra han/hennes andetag det kommer bli den lyckligaste dagen i mitt liv...

    Oliver: mamma och pappa tänker på dig varje dag och vi saknar dig så...

  • Svar på tråden Börjar känna mig redo!!
  • Jerci

    Hej! Jag känner mig oxå redo, kände det fort att vi ville skaffa ett syskon. Trodde att det skulle gå lätt denna gången med, men det vill sig inte så riktigt så "fort" som med mina andra barn...kanske att kroppen låst sig lite. Men jag hoppas på ett + snart! Önskar er lycka till och hoppas att ni snart få ett syskon till Oliver!  


    Många säger sig sett en ängel, men jag har hållit en i min famn!
  • Froggis76

    Skönt att du börjar känna dig redo igen. Oliver blir en stolt storebror.
    jag tror personligen att det är bra att  läka lite i själen innan man blir gravid på nytt. Det är en så stor sorg man gått igenom, och att skaffa ett barn för tätt kan nog göra att vissa tränger undan sorgen för ett tag och att den dyker upp senare.
    Jag håller tummarna för att det skall gå vägen och att Oliver finns där som en liten skyddsängel för sitt kommande syskon.

    Massor av kramar

Svar på tråden Börjar känna mig redo!!