• Äldre 8 Jan 09:07
    2841 visningar
    25 svar
    25
    2841

    Informationsgruppen tråd nr 15!!!

    Ja, då var det dags för tråd nr 15! :)

    {#lang_emotions_kiss}
    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Svar på tråden Informationsgruppen tråd nr 15!!!
  • Äldre 9 Jan 01:03
    #1

    Ahaa!!  {#lang_emotions_dreamer}
    Jag hittade faktiskt denna tråd av en slump, bra gjort leyley!

    Härligt att alla har tillgång till plus-fördelarna nu även fast man inte betalar för det

    Synd att vi inte kunde hänga med på träffen igår!
    Visade sig att det inte var nån fara med Nellies mage, och inte min heller, för det blev inget mer av det.

    Hoppas det kan bli en ny träff snart, som vi kan vara med på
    Vi kan vara här då det passar! Men det är väl kanske svårt att få till en vardag som passar, med alla jobbscheman hit och dit.
    Men en helgdag kanske?

    Grattis till William som blivit stolt 4-åring!
    Nu står det inte på förrän vi alla har en 4-åring i hemmet

    Ha det så bra och
    SKRIV MER I TRÅDEN!!


    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.♥ Nora 060206 & Nellie 071122 ♥.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Äldre 9 Jan 08:46
    #2
    Vinga, vet du? igår när jag gjorde tråden så fick jag typ ett straff för att jag "spammade" när jag mailade alla er i gruppen och när jag skulle skicka adressen hit till dig så kunde jag inte det :( i natt kom jag på att jag skulle ju skicka den här till dig men du hann hitta den :)

    Skönt att ni mår bättre! Ja, hoppas att vi kan hitta på en ny träff snart :)

    Ja, nu är han verkligen en stolt 4 åring! :) Kalas hela dagen igår och så idag med! Idag fyller ju hans kompis år så imorn är Williams bjuden på barnkalas. Plus att min systers Gustav fyller på måndag så han har kalas imorn han med...  :)

    Vi får träffas sen och kalasa för alla barnen när de fyllt år :)

    Kram på er och ja, hoppas vi skriver mer 2010! :)
    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Äldre 22 Jan 01:27
    #3

    Ingen som skriver?
    Jag har inget att berätta just nu då jag bara kikade in för att läsa tänkte jag.. snabbt avklarat!

    Tack Leyley för att du "gav" mig en ny vän, du vet! Susi, när är Bf?? Dax snart?


    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.♥ Nora 060206 & Nellie 071122 ♥.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Äldre 23 Jan 09:08
    #4

    Nej, inte så hög trafik här :)

    Här hemma har William varit sjuk och jag med. Vi har varit hemma i 3 dagar. Han har utslag också. Vet inte om det är nässelutslag. Ingen feber igår och inte i natt så det är ju lovande.
    Idag har vi min lillasyster också och vi hade planerat förut att göra något idag men jag  vet inte om det är så bra att göra något så himla krävande när W varit sjuk. Vi hade tänkt åka till Busborgen men vi skippar det. Hade velat åka en sväng till slalombacken med men det får bli en annan helg. Vi tar nog en tur i bob-backen och sen blir det  nog bio. William älskar att gå på bio:)

    Vinga, ja, det är ju kul med nya vänner :)


    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Susi
    Äldre 31 Jan 09:36
    #5

    Hejsan på er!!!
    Sällan ja loggar in på den här sidan fast ja är ut å läser i forumen för de som ska ha samtidigt som ja {#lang_emotions_cool} ska bli bättre på att logga in så ja inte missar vår tråd!!!

    Ang träff så kan ju vi i stort sett när som helst, bara ja inte är å föder barn
    Har ju "bara" 3v kvar nu till BF men ja ska börja göra det otrivsamt i magen för honom nu i veckan för ja har lessnat rejält på detta nu!!! Sen hjälper säkert inte de utan ja får gå över tiden 3v som straff {#lang_emotions_frown}{#lang_emotions_djavulsk}

    Nä nu ska ja ta å slå in paket till min mamma som vi ska på kalas hos senare ida...
    Ha de gött!!


    ღVictors mammaღ
  • Äldre 3 Feb 13:15
    #6

    Ååh, Susi nu är det nära! Vad mysigt för er!

    Ja, hoppas vi kan ses alla snart igen! Jag ska bara bli frisk.. typ nästa årtionde!

    Är hemma och det är såå tråkigt. Rastlös. Vill jobba.


    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Susi
    Äldre 4 Feb 20:13
    #7

    Börjar inse att inom åtminstone en månad så har vi vår bebis här hos oss. men ser ju hellre att det är inom de närmsta typ två vekorna ;) allt för att han ska bli vattuman ;)

    idag var V på koll hos tandsköterskan, gick bra! förra året så fick de inte kolla i hans mun så det känns ju bra att de fick titta å känna nu å att det såg bra ut.

    har ni fått tid för 4-års kollen?? de har då inte vi...

    nä, ska ta mej lite fruktsallad å kolla på tv'n nu!

    ha de gött!!


    ღVictors mammaღ
  • Äldre 5 Feb 10:39
    #8

    Susi, hoppas han kommer så han blir Vattuman :) Spännande!

    Ja, vi har fått lapp om 4års-kollen. Bvc-tanten kommer hit den 18feb på hembesök som de visst skulle göra. Sen får man väl en ny tid för att åka till bvc för mätning och vikt och sånt. Det var lite svårt att få till en tid för hembesök, dels för att jag vill ju ha besöket hemma hos mig ;) men sen hur jag jobbar och vilka dagar som passade henne.

    Åh, vad gott med fruktsallad. Det ska jag äta ikväll tror jag :)


    ♥ Vilde William är min älskis♥ willinda.blogg.se
  • Äldre 8 Feb 23:41
    #9

    Spännande Susi!
    du måste berätta för oss när han kommit ut sen!
    Jag är lite avis.. ibland! Bebissugen.. ibland!
    Men det blir inga fler barn här.

    4-årskontrollen hade jag totalt glömt bort.. att det brukar vara hembesök då.
    Har inte hört nåt än iaf. Hoppas inte det blir svårt att få till en dag som passar, vi har rätt många tider här och där att passa.

    Vi hörs! {#lang_emotions_flower}


    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.♥ Nora 060206 & Nellie 071122 ♥.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Susi
    Äldre 9 Feb 14:24
    #10

    Vinga: Grattis till er 4-åring!!!

    Aha så de gör hembesök i samband med 4-årskollen. Bara att vänta då...som på allt annat!!
    Mätte V här hemma å han har vuxit över 1dm på mindre än 4månader så det är ju inte så konstigt att endel kläder inte passar längre

    Har mått riktigt bra med mina fogar den senaste tiden, så pass att ja kunnat ut å gå lite. Eller gå å gå...mera lunka blir det ju {#lang_emotions_tongue_out} "bara" 2v till BF nu, plus 3v över tiden så nu kommer ja max att vara gravid en månad till!!!!

    Nu har D hämtar V från dagis så det är mellisdax!!
    Ha de gött!!


    ღVictors mammaღ
Svar på tråden Informationsgruppen tråd nr 15!!!