• Bette

så nervös inför äggdonation

Hej på er,

Jag tänker så här att det är helt fantastiskt att ha det här barnet hos sig, det skulle inte blivit till om inte vi valt att göra denna behandling. För oss så var adoption inte ett alternativ, vi känner flera stycken där det har blivit problem i familjen just i tonåren etc.

Vår son blir 8 veckor på tisdag och är helt underbar, han liknar dessutom min farfar när han var liten. Detta är ett fantastiskt sätt att få barn på.

Bette

• Bette

Det är stor skillnad mellan detta och adoption då barnet växer i din mage samt att din sambo/make är genetisk och biologisk pappa till barnet och du är biologisk mamma.

Bette

• Bette
    Charlotta71 skrev 2010-04-19 20:24:24 följande:
    Bette; vad fint och bra du skriver om ÄD, det värmer verkligen i mitt hjärta. Kram
    Hej,

Vad bra att du tycker det, jag älskar min son mer än någonting annat, såklart älskar jag min man.

Bette
  • Bette
    Charlotta71 skrev 2010-04-20 13:16:27 följande:
    Det blir troligen ÄD för oss lite längre fram (har kommit fram i Landstingskön för IVF), först skall vi göra en missfallsutredning som jag hoppas ska gå fort. Imorgon är det SÖS och medicinsk abort. Vi har haft kontakt emd Riga som vi tycker verkar bra. Var var ni? Enligt dem så ska de hitta en matchande donator snabbt så det hoppas vi på.
    Vi har varit på AVA kliniken i Riga, vi tyckte att de var bra.

Bette
Svar på tråden så nervös inför äggdonation