• jnyli

    skäms för magen...

    En ny dag på jobbet har gått...varit tungt idag...vill bara skrika ibland är snart två veckor sen och det är precis som alla tror att man redan har glömt.!!Skäms för min mage med...vet inte varför.Vill inte att någon ska se vad som hänt.

  • Svar på tråden skäms för magen...
  • jennijen

    Du får vara ledsen, du kommer aldrig att glömma! Kan tänka mig att det är svårt. Jag har själv knappt vågat visa mig utanför dörren utan barnvagn. Man känner sig så halv. Du ska inte skämmas för din mage, skäms inte för något alls som du faktiskt inte kan rå för. Kan inte trösta så jag skickar kramar till dig!

  • Stark Längtan83

    lilla du, usch ja, så jobbigt när alla dessa tankar kommer.. man vill bara gömma sig och allt e så tomt.. orkar du jobba redan? får du bra stöd på ditt arbete..
    jag har vatt sjukskriven till och från hela året. miste malte i maj i v 34+1

  • jnyli

    jo,måste nog jobba...det kostar ju att vara hemma med..håller på att bygga nytt hus.Tur att vi inte han inreda rummet till honom.Visst känner man sig ensam?min sambo e underbar men kan nog aldrig förstå riktigt....det var ju jag som kände alla sparkar å så.Förstår verkligen hur du måste haft det..usch 34 v...det e tufft!då e den ju klar nästan....blir jobbigt att vänta på att försöka igen...man vill ju inte det blir fel

  • Stark Längtan83

    jag e gravid igen det tog 3 månader och jag tror det var bra för mig. det var jobbigare att inte vara gravid för oss. vi hade inga barn sen innan och jag längtade så trodde aldrig det skulle bli några mer..:( men man måste vara redo och har fått sörja. allt var färdigt till lille malte. allt stod på sin plats och väntade. 
    det kan vara nyttigt att jobba och få tankarna på annat håll jag ville jobba men kunde inte kram

  • Sooli2

    Du ska inte skämmas för din mage som din fina bebis växte i. Jag förstår samtidigt hur du känner. Det är jobbigt när kroppen hela tiden påminner om graviditeten, personligen tycker jag att det varit jobbigast att man haft avslag efter förlossningen, men det är olika för alla. 

    *skickar en stor styrkekram*

  • jnyli

    ja så känner jag med...men avslagen börjar avta nu så snart är det borta.Ska försöka gå och träna idag...vill bli av med alla kilon som påminner och jag brukar ju träna..men inte nu då på en månad såklart.Får se hur kroppen klarar det...

Svar på tråden skäms för magen...