• Leelo

Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?

Vilken vecka är ni i och hur mkt har ni gått upp i vikt?

Jag är i v 24, har gått upp 4 kg, fr 55.5-59.5 kg, första barnet, förväntar mig att det kommer att ticka snabbare uppåt nu på vågen..

• Svar på tråden Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?
  • Pernillaa
    Leelo skrev 2010-01-15 12:35:45 följande:
    Vilken vecka är ni i och hur mkt har ni gått upp i vikt? Jag är i v 24, har gått upp 4 kg, fr 55.5-59.5 kg, första barnet, förväntar mig att det kommer att ticka snabbare uppåt nu på vågen..
    Jag är vecka 36 och ligger på minus 7kg :)
    Alexander 050528 - Mini 100214
  • Evve

Är i vecka 23 och har gått upp 6 kg men det har nog inte med graviditeten i första hand, har ju dels varit jul nyss och jag har dels varit utomlands 3 veckor innan jul. Har börjat träna lite nu och har faktiskt gått ner ½ kg på en vecka.

• Monster tjejen

Jag är i vecka 23 och har gått upp 10kg.

Unnar mig lite extra då och då ;)

• Juni 06

Jag är i vecka 23 och har snart gått upp 4kg. När jag väntade sonen hade jag gått upp 9kg närjag var i vecka 23.

• LillMira

Jag är i v16 och har gått upp 1kg hittills och det är mitt andra barn. Första greviditeten gick jag upp 13kg totalt, från 55 till 68kg. Har dock fortfarande 3kg från förra graviditeten när jag började denna graviditiet trots att 2år har gått ;)

• melamikaela

Är i v. 27 och har gått upp, mellan 3-5kg, tycker det varierar från dag till dag.

En liten del av dig, en liten del av mig. v.27
Svar på tråden Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?