• Nrk79

Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?

annacarin88 skrev 2010-01-17 17:50:57 följande:

3 kg i vecka 8 haha. men jag var lite unerviktig innan, och har dessutom världens aptit. ingen hejd på det..! undra hur det här slutar...

Hur gick det?

Jag är i vecka 10 och gått upp 2 kg, men det kan bero på att jag lämnade lchfkost och gick över till vanlig kost vid graviditetens start... Har inte fixat protein nu i början pga illamående så blivit en del mellismat. Ni som började som mig, vart tror ni att ni landar?
  • Nrk79

Jag vägde mig i morse och upptäckte att jag nu gått upp 4 kg från min plusvecka! Jag har mått illa och inte kunnat äta en del lagad mat, så har blivit mackor o mellismat. Jag är bara så rädd att jag ska gå upp en himla massa då jag kämpade med min vikt innan graviditeten och hamnade då på 71 kg, ville egentligen till 66 kg men hann inte dit innan plusset. Usch!

• Nrk79

Hej. Lämnade prover idag och fick väga mig. Är nu i vecka 12. Konstigt att jag känner mig plufsig! Jag har ju för tusan gått upp 5 kg sedan startvikt! Fasen! Fler än jag som får kämpa med att inte gå upp för mycket?

Svar på tråden Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?