• Leelo

Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?

Vilken vecka är ni i och hur mkt har ni gått upp i vikt?

Jag är i v 24, har gått upp 4 kg, fr 55.5-59.5 kg, första barnet, förväntar mig att det kommer att ticka snabbare uppåt nu på vågen..

• Svar på tråden Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?
  • Soluppgång
    Brunette skrev 2014-10-31 07:57:15 följande:

Vilken vecka är du i nu? :)

Jag är 175 o vägde 66 nu 86+ :/ fattar inte hur detta hänt... Måste varit lussebullarna till frukost :)

Aha då har vi gått upp lika många kilo, 20 kg, fast jag har gått upp mer procentuellt.

Jag är idag i vecka 34+3, d.v.s. jag ser ut som på fotot.
  • PQI

Jag är 162 cm och innan vägde jag 58 kg, vid inskrivning vecka 12 vägde jag 55kg och idag vecka 19+3 väger jag fortfarande 55kg.

• Mpw

Vecka 25+0 +2,5 kg

Är 170cm lång och startvikt på 58kg.

Har alltid haft svårt att gå upp i vikt så det ska bli intressant vart det landar tillslut

• Nrk79

Hej. Lämnade prover idag och fick väga mig. Är nu i vecka 12. Konstigt att jag känner mig plufsig! Jag har ju för tusan gått upp 5 kg sedan startvikt! Fasen! Fler än jag som får kämpa med att inte gå upp för mycket?

• dalin79

Pausar härifrån då jag igår fick cellgift pga x/utomkvedshavandeskap.

Hoppas kunna återkomma.

Kram till er!

• BSBS

+3 kg vecka 18!

Varit sängliggande i ca 3 månader (inte ens jobbat). Slutat att träna, förr ca 5-7ggr i veckan. Bra grejer.

• Royalle

V32 och har gått upp 1kg totalt. Var orolig att det var för lite men bm verkar nöjd. Med mitt förra barn gick jag upp 12kg under hela graviditeten.

Svar på tråden Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?