• NK80
    Äldre 18 Jan 07:13
    3834 visningar
    9 svar
    9
    3834

    Aprilmammor 2005, tråd 20

    20 trådar tjejer! 20!! Vi firar 20! {#lang_emotions_sunny} Hipp hipp Hurra mina vänner!

    Välkomna ombord: Jojja, Jasminen, Tinna, Helene306, Emejo, Mariiee, M&M's mamma, Bessie, Dinkanesh, Malin KF & Systeryster80! 

    Ni kommer väl ihåg att vi har en grupp på FB också? Kanske kan vi planera in en sommar träff för bara oss - utan barn? {#lang_emotions_cheers}

    Kram!  

  • Svar på tråden Aprilmammor 2005, tråd 20
  • Äldre 25 Jan 12:35
    #1

    " Inviger" väl nya tråden då..ojoj så fort tiden går!
    Och vad slöa vi har blivit här men så har vi ju ios "koll" på varandra rätt bra iom fb
    Men jag kikar in här iallafall då och då.

    I  denna stund för 7 år sen var jag nybliven mamma hade varit det i 30minuter*nostalgisk* minns fortfarande känslan och allt det viktiga under den dagen

    Jaja,nu får jag skärpa till mig och gå för att fixa till kalas för 10vilda barn*brrr*

    NK80: Tack för att du håller koll på trådarna åt oss andra virrpannor

  • Äldre 29 Jan 20:25
    #2

    NK: Tack för att du har koll! 20 trådar - wow, det är inte illa ! Grattis till tråden !

    Jas: Grattis till stora killen! Förstår att det var nostalgiskt att tänka tillbaka. Hoppas kalaset gick bra!

    Det blir inte av så ofta att jag glider in på FL längre, men som sagt har vi ju rätt bra koll på varann via FB . Lite då och då försöker jag dock kolla av tråden här också. Det vore väldigt skoj med en träff, om allt klaffar.

  • Äldre 25 Feb 23:22
    #3

    Oj, tråd 20.... och många fler hoppas jag det blir.


    Om ca 1 h så blev Carl född för 2 år sen, det går så himla fort.
    Hoppas allt är bra med er alla!
    Kram Ha e trevlig helg// Malin
    Mamma till mina hjärtegryn, Whilma o5o5o9 & Carl o8o226
  • NK80
    Äldre 6 Apr 11:54
    #4

    Ska vi ta och begrava våra apriltrådar? Är inte någon idé att skapa nya när vi alla hänger på facebook ändå och har våra diskussioner där.

    Kram!

  • Äldre 20 Apr 14:01
    #5

    Oj, vad definitivt och sorgligt det lät att begrava apriltrådarna! Det har ju varit så många goa minnen vi delat här inne. Ni har alla varit en viktig del av livet i flera flera år nu . Men vi forsätter väl i vår FB-grupp, hoppas jag . *kramas*

  • Äldre 5 Jul 16:21
    #6

    Jisses vad längesedan jag va här inne!!
    Dom flesta av er har jag ju på fejjan så man hänger med där... ;)
    Kraaaaaaaaaaaaam på er och länge leve aprilgruppen -05!


    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Äldre 26 Oct 10:31
    #7

    Kikade in här efter typ 2 års bortavaro för att stänga ner mitt konto. Men fastnade i gamla bloggar och foton och inte minst alla våra gamla trådar... Så kontot får nog leva kvar trots allt, som ett minne av den tid som flytt... ;)


  • majzza­n
    Äldre 27 Mar 11:04
    #8

    Heeeeej!!!!

    Hoppas allt bara bra med er alla!!!
    Har inte varit inne här så mycket sen man skaffade sig FB....
    Idag fyller Chazmine 6 år... Tänk vad tiden går...
    kramizar i massor till er alla!!!! 

  • majzza­n
    Äldre 27 Mar 11:09
    #9

    Vad heter gruppen på FB... Jag sökte å sökte hittade inte.......

Svar på tråden Aprilmammor 2005, tråd 20