• Anonym (Spräckt)

    Ännu en tråd om storlek på manliga könsorgan.

    Har träffat en ny kille efter att ha varit singel ett bra tag. I lördags hade vi sex för första gången. Eller vi försökt ha sex iaf.

    http://www.lustjakt.se/Katalog/stora_stavar_och_dildos/giant_dildo.aspx

    Den där beställde jag hem för nåot år sedan och har haft stor njutning av den, så jag är "van" med lite större utrustning att leka med.

    När jag såg min pojkväns kuk i lördags höll jag på att tuppa av.. Den var ca 1-2 cm kortare men grövre än min leksak! I början tyckte jag att det var upphetsande och tänkte att det skulle gå bra om jag var ordentligt våt och upphetsad.

    Tyvärr så gick det inte lika bra som jag hade tänkt mig
    Det tog lång tid innan han kunde komma in i mig pga att det gjorde så ont och den enda ställning som fungerade öht var missionären. Han kunde inte pressa in kuken så långt som möjligt men värst var det nä han skulle ta ut den. Han hade liksom en kant på ollonet som nästan fastnade i mig och jag fick en spricka i musen som gör ont och svider. Första gången för oss blev till en mardröm när mysigt sex slutade i blod och tårar
    Nu vet jag inte om jag vågar ha sex med honom igen, men om jag vågar, kommer det att vara lika hemskt varje gång? Blir det inte bättre än så här?

  • Svar på tråden Ännu en tråd om storlek på manliga könsorgan.
Svar på tråden Ännu en tråd om storlek på manliga könsorgan.