Inlägg från: 2små2stora |Visa alla inlägg
  • 2små2stora

BF Oktober

Lurven83 skrev 2010-02-07 17:25:00 följande:
    jag brukar koka kaffe på morgonen, men det är inte alls lika gott, brukar dricka flera muggar om dagen. Men nu tvingar jag i mig en
    Ska försöka få i mig en kopp så att jag vaknar till lite.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora
    drömmaromsmått skrev 2010-02-08 15:57:13 följande:
    Det är så jäkla härligt att testa om och om igen, idag tog jag ett cb och eftersom jag har massa lh-tester också ville jag testa och se hur det blev och fick fullt utslag även på det =) Det är så jag kan hoppa runt och skrika av lycka
    Jag har också testat med LH tester och där kommer nu testtrecket redan innan stickan sugit upp klart
  • 2små2stora
    evve02 skrev 2010-02-08 16:20:15 följande:
    oktoberbebis: jo men jag å min vän ska ha en fest för 70 pers, det är ju lite dåligt planerat om både jag och min sambo ska vara nyktra för att köra dagen efter! hmm jag är inte den som är ute ofta på korgen men när det någon sådan här fest så brukar varken jag är sambon spotta i glaset.. får hitta nått bra sätt med alkoholfritt helt enkelt!!  
    Köp alkoholfritt vin och häll över i en vanlig vinflaska
  • 2små2stora

Nu är jag ledig 1 vecka så skönt efter en vecka med nattjobb och ett sjukt barn.

• 2små2stora
    Lurven83 skrev 2010-02-09 21:37:38 följande:
    vad skönt. själv tog jag ledigt denna vecka för att bara vara hemma och ta det lugn, så man inte får för mycket sjukdagar, dem kan ju behövas längre fram haha. Skönt jobbar först den 15:e fast oas så har jag ju mitt företag på sidan så man är ju ändå inte helt sysslolös, men idag har jag bara legat i soffan hela dagen.
    Jag är långledig var 3:e vecka vilket är jätteskönt.  Går av på måndagmorgon vecka 2 och går sedan på igen på onsdagkväll vecka 3
    MariaOMarkus skrev 2010-02-09 22:51:36 följande:
    Nån som vet ifall man kan få HF i nästa graviditet om man hade de i första?
    Har du samma arbete som vid första barnet så bör du få det.

Jag kommer att gå hem med HP när skolorna börjar v.33
  • 2små2stora
    LetUsDoNumberTwo skrev 2010-02-10 08:27:14 följande:
    Började blöda inatt så tyvärr blev det ett tidigt missfall här. Lycka Till ni andra!
    Nej vad tråkigt.
  • 2små2stora

Nu har jag äntligen fått tag på BM så den 15/3 ska jag dit på inskrivning.

• 2små2stora
    MariaOMarkus skrev 2010-02-10 17:34:15 följande:
    3busfrö - jag jobbar itne utan studerar. med HF menade jag havandeskapsförgiftning inte HP som du menade kanske var lite otydlig hihi
    Jag som läste lite tokigt Har man haft HF en gång så finns det en ökad risk för det igen, men oftast så ser/känner man igen tecknen tidigare så att det går att sätta in mediciner.
  • 2små2stora
    Strumpan08 skrev 2010-02-10 22:29:28 följande:
    Jag jobbar som syrra på en neonatal intesivvårdsavdelning

jag lämnar dottern kl8 och hämtar kl 16 de mornar som jag inte är hemma lämnar maken 7:30.

v1 är hon ons, tor, fre
    v2 mån, tis, ons, fre
    v3 mån

jobbade heltid på dagen tidigare men det funkade inte var ju aldrig hemma jobbade då 4 eller 6 dagar i veckan
  • 2små2stora
    Strumpan08 skrev 2010-02-11 22:51:11 följande:
    3Busfrön - Gud vad skönt! Jag jobbade natt en sväng som uska en sommar och trivdes jättebra med att jobba natt, och kan tänka mig att göra det senare också som syrra, men måste få lite mer erfarenhet först.
    Erfarenhet är bra, man står lite mer ensam som nattsyrra, men vi är 4-5 syrror och 6-7 usk på natten hos oss, och det krävs. Vissa nätter hinner vi knappt sitta och äta.
Svar på tråden BF Oktober