BF Oktober
UL gick jätte bra!! :D.. Det fanns en liten krabat på 6 cm i magen med ett hjärta som slog så fint så :).
UL gick jätte bra!! :D.. Det fanns en liten krabat på 6 cm i magen med ett hjärta som slog så fint så :).
Efter att ha hållt bebben hemlig i 13+1 veckor så ska vi idag avslöja den glada nyheten för våra föräldrar :D.. Det är första barnbarnet för mina föräldrar och jag gissar att de blir ganska så glada, i allafall min pappa som tjatat länge om barnbarn :D
Är nästan säker på att jag känt bebben ihelgen, det har bubblat och kittlas i magen ganska långt ner flera ggr :).. Hade även svårt att sova natten till idag (lör-sön) för det har stretat och dragit i magen, antar att det är växtvärk.. Har även som molnande värk neråt ljumskarna, är det någon annan som har det också?
Såg att jag inte fanns med på listan så jag lägger till mig :)..
BF LISTA Oktober
1:
2: - Sozzo
3: - Hemi21 - Ella1986 - LJ87
4:
5: - Idaar, Soffi83
6: - Jamtland4ever - CarroW86
7: - Pumsig
8:
9: - Emeliiieeee
10:3busfrön,Annumen
11:
12:
13: - mkTvOo5, Evve02
14:
15:
16: anja1661
17:
18:
19:Tifan
20:
21:
22:Familjen Rockström, Lollinona
23:
24:
25:
26:
27:
28:poppiloll
29:
30:
31:
Har känt en massa kittlingar och bubbel i magen, men sedan ett par dagar tillbaka är det stendött och magen känns mjukare, usch nu är jag orolig :(
Fick så himla ont i ryggen imorse på jobbet, det gör ont långt ner precis ovanför rumpan.. Att gå i trappor (bor på tredje våningen utan hiss) är en smärtupplevelse utan dess like, smärtan går heller inte över utan det gör ont i nästan varenda rörelse jag gör :(.. Har googlat mig till att detta kan vara foglossning, ska ringa bm imorgon. Det som oroar mig är att alla rörelser i magen är som borta sedan imorse :(
RUL gick jätte bra idag :).. Hjärtat slog som det skulle, nytt bf blev 5/10 istället för 6/10. Vi såg även en liten snopp så vi kommer att få en liten William :D
Bokat tid för 3D/4D ultraljud i Linköping nu, 17/6 är det dags :)
Beställde barnvagn idag, en Crescent Classic fick det bli :)..
Vi såg att det var en pojke på vårat RUL, det gick verkligen inte att missa :)
Från att ha kännt sparkar nästan varje dag så har jag sen i onsdags knappt känt några, är i vecka 20+3. Jag har läst mig till att detta är normalt och att man ska vara mer uppmärksam på om man inte känner rörelser när man kommer in i v26. Är det någon mer som först känt rörelser och sen inte? Jag kan känna att det är någon i magen om jag sitter framåtböjd länge men det är allt. Även fast jag läst att detta är normalt så kan man inte låta bli att bli orolig..