Barn i mars 2008 - 9
På tal om kropp och vikt, jag fick sånt sug efter en till bebis idag. När kommer man att känna sig nöjd tror ni?
På tal om kropp och vikt, jag fick sånt sug efter en till bebis idag. När kommer man att känna sig nöjd tror ni?
Kramar till er som behöver!!
Jag känner mig lite ledsen nu, men mina "problem" är långt ifrån så jobbiga som era. Var på öppna förskolan nyss och det var inte så många där. De som var där pratade mest med varandra och jag försökte verkligen att hänga med och flika in lite jag med här och var. Ibland hörde dem inte och hur dum känner man sig inte då, sitta där och prata för sig själv
Nu ska vi snart på Föräldra gruppen genom bvc men jag har egentligen ingen vidare lust med det. Sen ska Ida vägas och mätas så jag är nog inte hemma innan kl 5. Lång dag och jag har redan ont i huvudet.
Igår var vi ute hela kvällen, barnen lekte i en stor snöhög som Jimmie fixat. Gick upp till toppen och åkte pulka därifrån. Ida sov i vagnen i 3h och jag skottade snö runt huset ner till källaren och vidare bort till ladan. När det är för kallt eldar vi och då är det inte kul att plumsa i snö med famnen full med ved.
Grattis till 9 år!!! Låter supermysigt!
Längtar till den 20:e när vi ska få lite egentid! Jag har, tro det eller är, inte sagt något än. MEN har varit ytterst nära massor av gånger.