Lära sig att komma vaginalt
Det funkar iofs med klitoris orgasm med lite mickel, men med G-punkts stimulans kommer jag alltid, mycket haftigare an klitorisorgasm dessutom, ofta sa att jag ser stjarnor och fyverkerier (sen Finns ytterligare en punkt langre in, och det ar annu mer fantastiskt! Som Att aka bergichdalbana eller nat, blir helt yr...) har inte fingrat nagra Andra tjejer, men jag ar ratt overtygad om att alla har en G-punkt, sen ar den sakert mer eller mindre kanslig beroende pa person. G-punkten sitter som sagt 3-5 cm upp I vagina och en bit uppat, pa den framre slidvaggen och kanns inte lika slat och hal som ovriga slidvaggar, utan ar lite mer "svampliknande" typ tvattsvamp, och strav-antagligen just for att det ska bli lite mer friktion just I det omradet. Massera dar, ofta tal man lite hardare tag dar an vid klitoris stimulering, men det ar individuellt saklart. Men du ska se att du snart kommer borja se stjarnor. Som sagt jag foredrar vaginala orgasmer da de kanns haftigare och I storre delar av kroppen, innuti. Borja pilla sjalva med lite leksaker, och nar ni har koll pa laget sa involvera er partner. Rid-positioner ar ofta bra for att hitta g-punkten med en partner. Variation ett: gransla honom, lat honom komma in I dig och sen bojer du dig framat sa att du stodjer dig pa armarna, précis som Han gor I missionaren-kor pa I din takt. Variation tva: gransla honom, lat honom komma in I dig och sen lutar du dig bakat och stodjer dig pa armarna I hojd med Hans knan typ-kor pa I din takt och ta paus om du blir yr I huvet, latt att bli nar man lutar det bakat sapass. CAT variant av missionaren jan ocksa funka bra, men da blir det mer Han som bestammer takt ich tempo. Lycka till!