Tekla78 skrev 2010-10-11 21:20:34 följande:
MiAmore. Trist med minus, men hoppet verkar ju inte alls ute än.
Jag gick hem tidigare i fredags efter att en kollega gått på toa och kräkts. Efter det blev jag illamående och hade ont i magen hela kvällen. Dagen efter kände jag mig illamående så fort jag tänkte på att jag skulle kunna bli sjuk. Haha, inte konstigt att man kommer på en massa symptom när man önskar att man vore gravid ;)
Just nu känner jag mig inte så hetsig med hela grav-grejen. Hade ont i tjejmagen igår så det stod härliga till så jag misstänker en stark äl, vem vet.
Jakeline, jo är man riktigt sugen så... Men det är sällan jag hinner bli det. Och på något sätt som tjej vill jag spela lite svårfångad även om jag vet att det är löjligt och bara samhällets fel att det är så. Maken blir ju hur upphetsad som helst om jag visar tendenser på att vara sugen. Har jag väl hetsat upp honom har jag ingen chans att dra mig ur ;) Jag är hur knäpp som helst när det gäller sänghalmen och psykologin kring det där, men nu har vi avdramatiserat det hela ganska mycket. På gott och ont.
så tokigt. Jag måste säga till annars så antingen somnar jag eller så är jag inte sugen när han väl kommer och lägger sig. Jag kan vara toksugen typ när vi lagar middag, men sen när man väl lagt sig är det bekvämare att bara somna... :P