• Åttan

Här peppas det, del 9

jakeline skrev 2010-12-21 14:26:14 följande:
    ok vad synd. :P men det kommer fler gånger. I sommar kanske? :P
    Ja då ska vi nog ta å åka upp..  om inte Mathias vill så åker nog jag å Casper iallafall.. har ju inte varit upp där å hälsat på ännu..
    Prins Casper 101015
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-12-21 14:41:50 följande:
    vi får försöka att tajma då :P jag är ju ledig så. :P
    absolut.. så är vi ju mamma lediga samtidigt..  kanske vi kan hitta på lite saker..
    Prins Casper 101015
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-12-21 14:50:31 följande:
    ja men visst! :P Hur mycket man nu orkar med en iten och en 2½ åring :P
    ja precis..  kanske inte så mycket i början.. vet ju hur det är å har varit med Casper..  vi får ta å komma ut till er på en fika el så.. 
    Prins Casper 101015
  • Åttan

Tekla; jag prenumererar oxå på den tidningen å har kikat.. vad fina ni var.

Har gett Casper 2 mål med majsvälling å han verkar gilla det..  Mathias hade köpt med sig det hem igår så vi tänkte att vi testar å ser om han gillade det.. å det verkar han göra..  Inte så att vi enbart ska ge han det nu utan nått mål om dagen om vi märker att han inte blir nöjd alls på ersättningen.. sen ammar jag ju endel mål om dagen oxå.. så mycket jag kan ..

Prins Casper 101015
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-12-22 20:00:15 följande:
    Hoppas hans mage gillar det också. Kanske skulle börja med ett mål om dagen så ni märker om hans mage klarar det?
    ja.. han fick ett mål igår å ett idag..  å han har bajsat idag utan magknip som han får ibland när han ätit för mycket av ersättningen..
    Prins Casper 101015
  • Åttan

Kikar in lite halvförklyld,, inge roligt alls..

Cornelia; vilken kanon kula. fin..

Miaamore: Håller tummarna för dig nu.

Jakeline; Härligt med halvvägs.. men säger som de andra.. tyckte inte det var länge sen som du plussade juh..

Prins Casper 101015
  • Åttan

Vill önska er alla ett Gott Nytt År!! Vi blir bara hemma å ska ta det lungt hela lilla familjen..  kram kram

Prins Casper 101015
  • Åttan

Hej kikar in efter att ha varit "borta" ett tag..

Casper har nu blivit 4 månader.. väger lite drygt 8 kg å är 66cm lång..  han äter ersättning å har börjat få smakportioner av mat.. tänkte att vi skulle testa oss på lite gröt oxå .. han har stor aptit så jag tror inte att det kommer att bli nå problem..

Han kan rulla över från rygg till mage å ålar runt som en propeller..  vill inte ligga ner utan drar sig upp hela tiden å ska sitta rak i ryggen precis
    Ha det så bra alla..

kram

Prins Casper 101015
  • Åttan

Imåndags var vi på BVC å mätte å vägde lite.. Casper väger nu 8170 g och mäter 69 cm..  han är inte så liten min lilla kille.. undra vad han ska bli när han blir stor

Har börjar att ge honom smakisar.. potatis å majs puré och mild havregröt..  havregröten har han fått 2 ggr å båda dessa ggr så har han spytt upp nästan allt. Vi ska fortsätta å testa med havregröten å fortsätter han å spyr av den så misstänker man att han är känslig för mjölk så då får vi kolla upp det lite närmre.. han klarar ju inte av Sempers ersättning heller utan vi kör på nestles där..

Miamore; Håller tummarna för dig!

Miniluvan; följer dig på FB

Jakeline; Allt väl med magen?

Hoppas allt e bra mer er i tråden!! Kram på er alla

Prins Casper 101015
  • Åttan
    jakeline skrev 2011-03-03 14:42:18 följande:
    magen växer på sig, alldeles lagom just nu.  
    Härligt
    Prins Casper 101015
Svar på tråden Här peppas det, del 9