Här peppas det, del 9
Tråkväder det var idag då.. snö regnar lite här.. vart ut på en promenad men det var inte alls skönt! Nu sover casper i vagnen å jag passar på att kolla runt lite här å ska göra lite nytta med innan han vaknar tänkte ja!
Tråkväder det var idag då.. snö regnar lite här.. vart ut på en promenad men det var inte alls skönt! Nu sover casper i vagnen å jag passar på att kolla runt lite här å ska göra lite nytta med innan han vaknar tänkte ja!
Lite stillastående i tråden förtillfället tror ja..
Sitter här en kort sväng medans Casper sover sin förmiddags vila.. när han har vaknat ska vi göra oss iordning för att åka på en liten shopping runda.. jag ska se om jag hittar en vår mössa åt honom å lite vår kläder- ytterkläder.. tycker att det är så svårt å klä på honom nu när det börjar bli vår.. får ju inte vara för kallt å inte för varmt. Vad tar ni på era små?
Har kommit hem från shoppingen nu och jag köpte en laban vår mössa och en laban fleece overall.. bara den inte blir för varm.. men det tror ja inte.. den var lite fodrad med ett innertyg i bomull men inte alls så tjock som vinter overallerna är! Som sagt var.. tycker det är så svårt! Hoppas han kan ha den nu bara.. tog en 68 för 74 såg såå stor ut.. får testa på han å byta annars!