Här peppas det, del 9
Ja jag ska njuta riktigt ordentligt av det goda vinet och den goda ölen till jul, ska njuta för dig också
just det... var ju på UL i veckan
Ett litet underverk fanns där i magen, men det var yngre än vi räknat så jag blev flyttad en vecka och nytt BF är 20 maj. Tror dock att den tittar ut den 13e i alla fall. :P Bilder finns i galleri och blogg. ny magbild finns också på samma ställen. :P
Kikar in en kort sväng medans Casper sover. men känner jag honom rätt så vaknar han väl snart.. han brukar göra det när jag väl har satt mig ner vid datan
Vi lever och mår bra.. Casper växer å frodas.. förra veckan så blev han 2 månader.. tiden springer iväg. Han väger nu ca 6 kg å är 62 cm lång.. kommer nog växa upp till en stor å lång kille.. Han har börjar att uppskatta babygymmet lite å pratar å slår på alla figurer.. Är så roligt nu när man kan börjar att komunicera liter mera med honom.. att han svarar tillbaka med leenden å lite gurgel.. mammas hjärtegull..
Han har en väldigt stor aptit så jag kan inte helamma honom.. vissa dagar så kan jag bara amma honom ca 2ggr/ dag för att det inte hinns fyllas på tillräckligt för att han ska bli nöjd så det går åt en hel del ersättning.. funderar på att börjar test å ge honom majsvälling el gå upp ett steg på ersättningen se om han blir mätt längre..
Hoppas allt e bra med er! vad ska ni göra under julen?
kram