• Cornelia13

Här peppas det, del 9

Dags för ny tråd igen... vad tiden går fort när man har roligt!

Det började som en pepptråd att försöka att inte tänka för mycket på BIM, äl och så vidare... men det gick väl så där. Nu är majoriteten gravida eller fått sina små men vi fortsätter peppa varandra genom livets små egenheter!

Vi är ett glatt gäng som försöker hålla oss positiva och hoppfulla inför framtiden! Nyckelordet är peppning!

Del ett: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m28982418.html
    Del två: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m31971257.html
    Del tre: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m34566905.html
    Del fyra: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m37399791.html
    Del fem: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40459553.html
    Del sex: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43231212.html
    Del sju: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45762972.html

Stella 25/2-06 Minde 3/6-09
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 14:37
    Del åtta:www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48217365.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-31 14:38
    Går inge bra för mig
    Del åtta: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48217365.html
  • Svar på tråden Här peppas det, del 9
  • Cornelia13
    jakeline skrev 2010-05-21 22:04:46 följande:
    vi får la rösta på vandra då! :P jag röstade på milo! Underbar bild!
    Kan man bara rösta på en?? isåfall tänker jag inte rösta på nån av era små söta prinsar
    Stella 25/2-06 Minde 3/6-09
  • Tekla78

Jag fick reda på i veckan att en tjejkompis är gravid. Hon har länge sagt att hon inte är säker på om hon ens vill ha barn. Men nu har hon träffat en bra man och hon har fyllt 30 så det är nog rätt tid nu. Ska träffa henne imorgon och får förhoppningsvis skvallra lite med henne då.

Jeskan, låter som foglossning på dina beskrivningar. inte för att jag haft det själv, men för att de som haft foglossning brukar beskriva det så.

• Tekla78

Ser ut som ett svagt streck tycker jag nog. Grattis i så fall!

Jag tog ut min p-stav i måndags. Inte för att vi är så sugna på en till just nu, men för att jag inte är sugen på att ha 2-veckorsmens längre. Just nu kör vi avbrutet och häromnatten nästan skrek M ut att han aldrig skulle ha fler barn, men det skulle inte förvåna mig om jag kunde övertyga honom att börja till sommaren. Vill gärna påbörja innan han börjar jobba igen då jag tror att hans simmare inte mår så bra av hans jobb ;)

• MiAmore
    jakeline skrev 2010-05-21 22:04:46 följande:
    vi får la rösta på vandra då! :P jag röstade på milo! Underbar bild!
    Ja det har du rätt i, det kan vi ju faktiskt göra *ler* Röstat på Eomer nu
    Tekla78 skrev 2010-05-22 21:59:38 följande:
    Jag fick reda på i veckan att en tjejkompis är gravid. Hon har länge sagt att hon inte är säker på om hon ens vill ha barn. Men nu har hon träffat en bra man och hon har fyllt 30 så det är nog rätt tid nu. Ska träffa henne imorgon och får förhoppningsvis skvallra lite med henne då.Jeskan, låter som foglossning på dina beskrivningar. inte för att jag haft det själv, men för att de som haft foglossning brukar beskriva det så.
    Det är svårt det där med att bestämma sig för om man vill ha barn eller inte, men när man väl bestämt sig och man har ett stadigt förhållande, så känns det oftast väldigt rätt. *ler* Själv är jag just nu väldigt kluven. Å ena sidan känner jag att jag inte alls har bråttom att skaffa syskon till Milo. Hade gärna kunnat vänta minst ett halvår till, innan vi ens ska börja försöka. Men sedan å andra sidan är jag SÅ sugen att börja nu till sommaren..
    Cornelia13 skrev 2010-05-22 22:06:49 följande:
    Ser jag i syne??????
    Oj då.. *skrattar* Du är visst gravid ser det ut som.. Stort GRATTIS! (antar att det var planerat?)
    Tekla78 skrev 2010-05-22 22:40:01 följande:
    Ser ut som ett svagt streck tycker jag nog. Grattis i så fall!Jag tog ut min p-stav i måndags. Inte för att vi är så sugna på en till just nu, men för att jag inte är sugen på att ha 2-veckorsmens längre. Just nu kör vi avbrutet och häromnatten nästan skrek M ut att han aldrig skulle ha fler barn, men det skulle inte förvåna mig om jag kunde övertyga honom att börja till sommaren. Vill gärna påbörja innan han börjar jobba igen då jag tror att hans simmare inte mår så bra av hans jobb ;)
    Vad är det han jobbar med?

TACK till er som röstat på Milo!
Svar på tråden Här peppas det, del 9