Här peppas det, del 9
PS. Har du fått mina senaste sms? DS
Jag har fått dem, men glömt att svara.. har ju inte varit hemma och har haft kasst med mottagning, och nrä jag fått det har jag glömt av det...
tummarna hålls här
Grattis till Milo på tvåårsdagen! Tycker du ska ta en paus helt. Från FL och syskonverkstad. Inte tempa, inte köra med ältest. bara vara. jag tror att du behöver det
Eller så tar du en paus från FL HELT. Inte bara efter ÄL utan hela månaden Och försöker att inte tänka för mycket på äl, tempning och annat under tiden. Det är värt ett försök.
Här har vi kalasat för Éomer idag igen. :P Sista gången nu. Han fick massor av fint av sina vänner. :)
På måndag är det dags att gå tillbaka till jobbet efter två veckors semester. Känns jätteknasigt, men det lär gå bra tänker jag. :P
Du får göra precis som du vill. Men jag skulle inte tempa mig ALLS om jag var du. eftersom du blri stressad av det. Sexa på regelbundet istället. Jag tror inte att det spelar någon roll hur ofta eller hur sällan ni har sex, snarare att ni har sex och ni njuter av det utan att känna tvånget att ni MÅSTE sexa tre dagar på raken. jag har inte gjort det någon av gångerna jag blev gravid i alla fall.