Här peppas det, del 9
Och nej, ingen Böna i sikte. *suck*

Grattis Jakeline! Så söt, med tummen i mun
.
Förstår att du är trött, jobbigt med en lång och utdragen förlossning. Hoppas ni får vila upp er och njuta av lilltösen. Kram
Slänger in ett Grattis här också, kan ju inte få nog av sånt!! Låter som en helt ok förlossning ändå, man ska ju vara trött, det är ju liksom meningen eller?
En annan var ju tvungen att stanna på BB och spendera 3 dygn ihop med en mamma som var väldigt ung och högljud, hade verkligen hemlängtan!
MiAmore: Hur går det för dig??
MiAmore: Ja men visst är det, bäst du passar på att njuta nu, för sen saknar man det ju ![]()
Hur var det med Milo?
Jakeline: Hur var det nu man skulle uttala namnet, har för mig att jag uttalade det fel
Det är ju hursom fint ![]()
Jakeline: Jo jag vet det där med att åka in sent. Vi åkte in vid två tiden på natten med Matteo. Som tur var så gick det väldigt snabbt andra gången så 4,12 var han ute. Det gick så snabbt att jag inte riktigt hann med. Det jag hann med var smärtan då jag inte hann få någon smärtlindring förutom lustgas.
MiAmore; Ja njut för du saknar det sen. Jag saknar lite att vara gravid ibland. Dock vill jag inte ha fler barn nu. Kanske beror det på all sömnbrist och bråkiga barn, särskilt ett som har sin 2 årstrots nu. Samtidigt har vi nog bestämt oss för att 2 barn räcker. Grattis till 8 v.
Nu finns förlossningsberättelse i bloggen