Tekla: Med Stella hade jag hf och blev igångsatt efter att de konstaterat att jag hade för lite fostervatten, hon kom 3 dagar efter bf. Med Minde gick jag över 6 dagar, hoppas verkligen att jag får kring bf nu, bebis borde vara klar då om jag säger så
MiAmore: Håller mina tummar för att så är fallet, men det gör ju faktiskt inget, går nog utmärkt att äta enligt vv även under en grav!
Längtar så jag kan dö efter bebis nu, det tär verkligen på oss här hemma just nu, jag känner mig så inmobil och omotiverad till allt samtidigt är jag så rastlös men har som sagt inte ork till nåt! Bebis snälla kom ut!!!!! Vet dessutom att det inte även denna gång kommer bli tal om nån tidig hemgång eftersom de vill ha lite extra koll på bebis då jag ju äter ep-medicin så bara det känns frustrerande, det var nämligen det jag tyckte var det jobbigaste med BB-tiden med Minde att inte få åka hem, mannen kunde ju inte vara med mig då vi inte hade nån barnvakt till Stella och troligtvis blir det ju samma nu och jag brukar alltid få en downperiod andra dagen efter förlossningen och bara känna för att gråta hela tiden och att då bli tvungen att ligga i en 3-sal med två andra är ju inte så roligt. Jag hoppas verkligen att det blir bättre denna gång då de gjort om BB här i Falun då de rivit gamla kvinnokliniken då de ska bygga nytt. Förhoppningsvis får jag ett eget rum.