• Åttan

Här peppas det, del 9

MiAmore skrev 2010-09-25 09:04:00 följande:

jaha.. Hm.. Ok.. Men det borde inte vara skillnad, jag menar, den ska ju ge utslag när det är 24-36h innan äl?
    Här är det fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet iaf, men har fortfarande rikliga flytningar och det värker till i äggstockarna i mellanåt. Vi fick till det sent igår kväll iaf

jo jag vet.. det borde det ja..  men som sagt var.. jag har missat en gång på digital testerna.. men men.. det blir säkert bra..  kanske bara var fel på det testet som jag använde..
    Längtar efter skatten i magen..
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-25 14:16:43 följande:
    Hm.. Märkligt.. Aja.. jag BÖR få utslag imorgon, har haft känningar i äggstockarna hela dagen idag
    ja vi får hoppas på det..
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-25 14:20:30 följande:
    Isf vet ni vad vi gör imorgon
    joo..

Jag hoppas att jag ligger å föder barn imorgon ja.. 
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-25 14:59:53 följande:
    När är det nu du har bf?
    Om EXAKT en vecka..
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-25 16:50:32 följande:
    När vi sitter på planet på väg ner till Spanien ligger ni kanske på BB, med andra ord
    jo.. men.. Hoppas inte.. bebis får JÄTTE gärna komma tidigare...
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-26 09:23:00 följande:
    Men vad f... Fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet, och ändå har jag känt mig mensig o haft rikliga flytningar i en hel vecka nu, och ont i äggstockarna ett par dagar. Gissa om jag är frustrerad!! Så antingen har jag redan haft äl, eller så har den inte kommit ännu. Suck.
    jag skulle då testa mig på ett vanligt test..  med två streck.. där ser du ju om stegring är på g...
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-26 13:08:22 följande:
    Ska göra det nästa månad om det inte tagit sig denna månaden
    oki.. hoppas att du inte behöver det bara.. 
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-27 13:58:53 följande:
    pratade med min kollega om det, och hon sa att jag itne alls var så här trött förra gången... :P så jag kommer inte ihåg fel... Det var ju skönt. Men nu har man ju en liten knodd som gör att man sällan får sova hela nätter, så det kanske itne är så konstigt att man är tröttare den här gången.
    Nej så är det nog..

Fast.. jag har ingen knodd sen tidigare.. å inte får jag sova inte.. en- två timmar i taget...
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-27 14:30:40 följande:
    mm tänk på mig då... sover dåligt redan som det är plus graviditeten... inte kul alls... :P konstant bakis...
    mm tänker på dig..
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-27 14:37:14 följande:
    Kan ni det här med flytningar? Jag blir inte klok på mina nämligen. För en vecka sedan hande jag en "seg gummiliknande" flytning med lite mörkrött i sig. Efter det har mina flytningar varit rikliga, tunna o genomskinliga. Idag är dem vita blandat med genomskinligt segt.. Vad händer??! Har jag haft äl redan eller har jag det typ nu?
    testa å dra dem mellan fingrarna.. se om det håller i hop.. gör dem de så är det äl flytningar å då har du ägglossning..
Svar på tråden Här peppas det, del 9