• Anonym (Tre i sängen)

    Skulle du vilja ha trekant?

    Många pratar om trekant, en fantasi kanske, en del har upplevt det, men vad är det ni helst skulle vilja göra under en trekant? Berätta om ni är ett par som vill ha det med en extra tjej eller med en extra kille och vad den extra partnern i så fall ska göra? Eller om ni är singel kille eller singeltjej, berätta vad ni vill göra tillsammans med ett par helst. Och kanske även om ni testat och hur det gick.


    Själva är vi ett par och vill gärna testa med en extra kille. Tjejen vill gärna bli omhändertagen av två män och killen vill gärna se sin kvinna bli tagen av en annan man. Killen vill också testa att suga och bli tagen och tjejen vill se sin kille bli knullad av en annan man.

  • Svar på tråden Skulle du vilja ha trekant?
  • Anonym (twiw)

    NEJ! varken jag eller min make vill dela varandra med någon annan. Vet att han inte väntade med sex tills han gift sig med mig för att sedan se någon annan ha sex med mig. För oss är sex för vårt äktenskap och inget annat.

  • Anonym (men)
    Anonym (twiw) skrev 2010-01-31 15:57:10 följande:
    NEJ! varken jag eller min make vill dela varandra med någon annan. Vet att han inte väntade med sex tills han gift sig med mig för att sedan se någon annan ha sex med mig. För oss är sex för vårt äktenskap och inget annat.
    men vad har ditt svar med frågan att göra?
  • Anonym (twiw)
    Anonym (men) skrev 2010-01-31 15:59:27 följande:
    men vad har ditt svar med frågan att göra?
    frågan var "vill du ha trekant?" och sedan var det följdfrågor där man uppmanades utveckla sitt svar med vad man vill göra ifall man gav ett bifall till svar.
  • Anonym (Tre i sängen)

    Jag undrar samma sak. Tanken var ju att de som ville ha trekant skulle skriva om varför.


    Men vill man det par som vill ha trekant ha hjälp med att ge njutning till partnern, eller vill man ha en mustigare upplevelse själv för personlig njutning?


    Och vad är det man söker: undergivenhet, dominans, underkastelse, förnedring, större möjlighet att uppslukas av den totalt sexuella känslan, chansen att gå utanför sitt vanliga rollmönster, eller vad?


     

  • Anonym (längtar)

    I fantasin skulle jag vilja ha trekant men vet inte om jag skulle klara det i verkligheten och hur det påverkar förhållandet. Jag vill både ha med en extra tjej nån gång och en man nån gång.

    Min man har pratat om det men vi har bara pratat om det lite löst på skoj och vad som förväntas av trekanten är inte uttalat. Vad man vill ha och går med på.

  • Anonym (längtar)
    Anonym (längtar) skrev 2010-01-31 16:12:06 följande:
    I fantasin skulle jag vilja ha trekant men vet inte om jag skulle klara det i verkligheten och hur det påverkar förhållandet. Jag vill både ha med en extra tjej nån gång och en man nån gång.Min man har pratat om det men vi har bara pratat om det lite löst på skoj och vad som förväntas av trekanten är inte uttalat. Vad man vill ha och går med på.
    Kan ju precicera mig lite mer för jag vet ju vad jag vill ha men inte min man.

    Har vi en extra tjej med så vill jag ge henne ganska mycket och min man får vara med lite på sidan och njuta av att se oss och känna lite, man jag vill inte att han sätter på henne, inte första ggr iaf, det kanske känns ook längre fram (jag vet...EGO).

    Med en till man så vill jag blir bortskämmd och omhändertagen av 2män helt enkelt. Jag har inget intresse av att se min man sätta på honom, men det vet jag att han inte vill heller.

    Jag tror min man skulle tycka båda mina alternativ var ok, han är nog glad över att få vara med när 2 tjejjer ha sex men han skulle nog inte heller tacka nej till att delta fullt ut. Men som sagt, han föredrar nog mitt vis än inte alls.

    Skulle en till man vara med skulle ju jag få lyssna lite till vad han tycker är ok att jag och den andra mannen gör även om jag bestämmer vem som får göra vad på mig så kanske min man säger att det e ok att han smeker och slickar men inte mer men säger jag bara smek så är det ju det som gäller. Jag kan säga mindre men inte mer om du förstår vad jag menar.

    Men det är inte riktigt på tapeten än så vi får se vad framtiden har att ge.
  • Anonym (Anna)

    Jag ahr haft trekant och det var helt galet bra... men jag skulle aldrig blanda in det i en relation.
    Sexet i sig är kanon om man är på lika villkor alla 3.. men är man i en relation kan lätt svartsjuka uppstå tänker jag.

    Annars skulle jag ha trekant varje dag :)

  • Anonym (Tre i sängen)

    Anna, vad var det du gillade med trekant? Och vad brukar du/ni göra?

  • Anonym (Anna)

    Har alltid velat prova en tjej.-.. och detta var 2 st ytliga vänner som stötte ihop en kväll så gick vi hem ihop.
    Vi gjorde allt med varandra..
    Det var itne så att en perosn domnierade mer eller så utan alla var lilka galna i varandra! Helt sinnesjukt..
    hånglade man inte med den ena så gjorde man det med den andra..
    Jag slicka henne, sög honom.. o hon samma sak osv..

  • Anonym (Tre i sängen)

    Och saken är väl den att de som inte vågar prova med tre egentligen är osäkra på sig själva och sin partner, eller hur?

Svar på tråden Skulle du vilja ha trekant?