Inlägg från: EnLitenSvamp
|
-
-
Försöker välja en bild som passar till låten och mitt humör när låten spelas. Den förra bilden som är ifrån Ibiza valde jag för att vid 21:00 så brukar vi samlas för att förfesta innan utgång. Nu är jag förvisso inte tillåten att göra så men kännas är lik förbannat kvar. Tro det eller ej men jag gillar att festa, mitt stora problem är dock att jag inte riktigt vet när jag ska sluta festa.Herr Grön skrev 2014-01-10 19:57:28 följande:Lite nyfiken, bilderna... har dem någon koppling till länkarna? Alltså att du på något vis associerar bilderna till musiken? -
Blir inte bakfull av någon anledning. Tror jag varit det 3 gånger i mitt liv och jag är 31 idag.Herr Grön skrev 2014-01-10 21:35:52 följande:Coolt... ja baksmällan har man väl träffat några gånger
Gomez skrev 2014-01-10 21:52:34 följande:Flugsvamp- hahaahaha... Genomdränkt av pk-sprut..
Hörru du din esponja!!! :P -
-
-
Jag har kraftig adhd vilket kanske kan vara mitt antivirus, blir nästan speedad dagen efterHerr Grön skrev 2014-01-10 22:12:01 följande:Lycko du! Det är långt ifrån mina erfarenheter av alkohol

ONT: Detta är en grym skiva & om det är någon som gillar det jag delar så är det bara att klicka på länken så dyker du upp i min playlist med 160 olika låtar, många är hela spelningar. Du finner artister som Major7, Neelix, Captain Hook, Ace Ventura, Zentura, Freq, Asterix, egorythmia, Day.Din, Symponix. Ja ni fattar om ni vet vad jag pratar om. Skulle det inte räcka till har jag ytterligare en playlist med 200 Progglåtar.
-
Ha ha nej jag menade helt enkelt att jag inte blir bakis och jag i vissa fall blir som speedad dagen efter men att säga att det har en positiv inverkan på personer med adhd tror jag är fel. Varför kallar du dig Herr Grön?? Har du hållit på med röka?Herr Grön skrev 2014-01-10 22:42:02 följande:Nä nu ä ja inte me riktigt... har alkohol en positiv inverkan på adhd diagnostiserade personer?
">Johnossi - Gone Forever -
Ja röka, det hände att man säger MR green till någon man väntat på med weed eller till någon som har mycket på sig. Nu verkar det inte som om du hållit på med det men nu vet du i alla fall hur jag tänkteHerr Grön skrev 2014-01-10 23:55:27 följande:Röka? Nej ett smeknamn som följt mig genom livet, har nog sin förankring i mitt efternamn

-
Music is an art form whose medium is sound organized in time. Common elements of music are pitch (which governs melody and harmony), rhythm (and its associated concepts: tempo, meter, and articulation), dynamics, and the sonic qualities of timbre and texture. The word 'music' derives from the Greek word 'μουσική' (mousike = 'art of the Muses')....
Music is like the 4 elements. Slow or fast like the wind! Clean or dirty like the earth! Smooth or hard like the sea and Hot like fire! Music is also like us. Like a living human being who has senses, emotions and passions! When you combine all of this, when you transform your feelings into notes, only then you can achieve ... Perfection !!!

">
-