• Anonym (orolig)

Är min man homosexuell?

Hejsan! Jag är en orolig, gravid (snart 26:e veckan) tjej som har börjat fundera på om min man är homosexuell! När jag frågar honom så nekar han blint (vad skulle han annars göra)! Vi har varit tillsammans i snart 4 år och i början på våran relation så hade han c:sex med andra på internet, Jag kände mig bedragen av detta, men vad jag vet så gör han inte det längre! Men när jag tittade närmare på vilka han chattat med så såg jag att det mest var killar! Det är inte bara detta som gör att jag funderar på min mans sexuella läggning! Utan på senare tid så har han börjat fråga mig om skönhetstips, blivit besatt av att börja träna och han vill att jag ska börja ha analsex med honom, alltså på honom! Det verkar som om han älskar mig och är sexuellt attraherad av mig, men hur ska jag tolka detta? Skulle uppskatta tips och råd!!! Tack förhand

• Svar på tråden Är min man homosexuell?
  • linjes

Han kanske är bisexuell?

Bara för att han tar hand om sig betyder ju inte det att han är homosexuell

• BigDaddy

Som linjes påpekar så kanske det är en svängdörr du har att göra med? Båda hållen...
    Är det något som skrämmer dig?

• Anonym (orolig)
    linjes skrev 2010-02-04 14:55:04 följande:
    Han kanske är bisexuell?Bara för att han tar hand om sig betyder ju inte det att han är homosexuell
    Absolut så är det så men han har aldrig brytt sig förut och med allt det andra så blir man orolig!

Han har även erkänt att han har haft oralsex med en kille en gång!

Varför jag tvekar är för att han är så kärleksfull med mig!
  • Anonym (mk)

Alltså, att han är intresserad av skönhet behöver inte vara ett tecken på homosexualitet, snacka om fördomar!
    Man måste heller inte vara homo för att gilla anal stimulans som man.
    Apropå det andra kan han ju faktiskt vara bisexuell.

• Unex

Det du är orolig för är alltså huruvida din man är kär i dig eller inte?

• Anonym (hum)

alltså, många killar gillar att bli tagna i rumpan av någon grej..
    även tjejer.
    det som jag skulle fundera över är hans sex tjatt.....

• Anonym (hum)
    Anonym (orolig) skrev 2010-02-04 14:59:45 följande:
    Absolut så är det så men han har aldrig brytt sig förut och med allt det andra så blir man orolig! Han har även erkänt att han har haft oralsex med en kille en gång! Varför jag tvekar är för att han är så kärleksfull med mig!
    hur gammal var han då?
    o det är ju oxå lite ovanligt faktiskt....
  • Anonym (S)

Det är inte så att han börjar känna att det snart är ett barn hos er å att han å ena sidna vill vara fit för å vara en bra pappa och å andra sidan fattar att det itne blir så mycket sex som nybliven förälder/ att han kanske känner sig mer knuten till dig nu och förstår att han på nått sätt stängt dörren till att ha sex till andra och därför är lite stressad rent sexuellt?

• linjes
    Anonym (orolig) skrev 2010-02-04 14:59:45 följande:
    Absolut så är det så men han har aldrig brytt sig förut och med allt det andra så blir man orolig! Han har även erkänt att han har haft oralsex med en kille en gång! Varför jag tvekar är för att han är så kärleksfull med mig!
    Han älskar väl dig och är väl då självklart kärleksfull...Han kan ju även ha kommit i nån slags kris gällande ålder,hur gammal är han?

Han kan ju vara bi och tända på killar och samtidigt vara kär i dig,det är ju inte helt ovanligt
  • Anonym (orolig)
    BigDaddy skrev 2010-02-04 14:58:38 följande:
    Som linjes påpekar så kanske det är en svängdörr du har att göra med? Båda hållen... Är det något som skrämmer dig?
    Vad som skrämmer mig är att han själv skulle upptäcka att han är homosexuell, för då vill han ha något som jag inte kan ge honom! Det som skrämmer mig är att han inte vill vara med mig längre!

Om det bara hade varit en killkompis så skulle jag inte bry mig!

Men jag älskar honom så mycket och det skulle göra så ont att aldrig kunna nå den fullständiga kärleken med honom! Eller märka att den kärlek vi har kanske inte har varit så bra som jag trott!
Svar på tråden Är min man homosexuell?