Inlägg från: Sylt |Visa alla inlägg
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2010-02-17 22:33:21 följande:
    Go kväll!Ah, hur var den då? Är du nöjd?
    Fiiin och stooor och hääärlig
    Mer pläd än halsduk dock, men det blir kanon

Fin kofta du "fått" och ingen tull - grattis
  • Sylt
    smulan0 skrev 2010-02-19 11:11:55 följande:
    jag köpte bluesskirt utöver mina planerade köp, och sen hittar jag drömjackan på trendsales som jag jagat hur länge som helst precis samma kväll! Pust och stön! Hoppas någon av dom inte är så fin som jag tror... Men nu blir det till att lägga ut på tradera. Vilket är lite trist för den marknaden är nog dumpad nu när alla bara vill ha nytt! O andra sidan skönt att man kan få in pengar på det sättet och få balans på klädkontot igen!
    ... jag kan hjälpa dig med en av sakerna *fnissar*
  • Sylt
    smulan0 skrev 2010-02-19 12:14:27 följande:
    missade du släppet på country dreams??
    Tjoohoo! Tror att jag hann få en från Redhe! Hoppas bara att deras lagersaldo stämmer.... *håller tummarna*
  • Sylt
    smulan0 skrev 2010-02-19 13:34:13 följande:
    skulle precis in hit för att tipsa dig!
    Åååh, du är för gullig {#lang_emotions_kiss}
    brawny skrev 2010-02-19 13:34:30 följande:
    Sylt: Snurrade in på din blogg och snurrade vidare till Schuh och beställde visst en massa fina skor... till mina fina sommarmollysar! Tack för det tipset! Även om jag nu är en massa hundringar fattigare...
    En toppenbutik. Stort utbud, billigt och snabbt!

• Sylt

Gaah, sitter med lite samma funderingar. Fick precis hem min Blues skirt strl 2. Känns stor jmf med pleated. Mäter jag i midjan så skiljer det 2-3cm (runt om). Kanske man skall prova en strl mindre?
    Tycker att den var finast med ngt långt över, typ everyday long cardigan. Då försvann lite av för-mkt-volang-känslan.
    OM jag behåller den så kommer jag helt klart att sy i hop den framtill. Tycker inte att det var snyggt när tyget drar sig....

Alltså inte lika kär i denna som i pleated eller cotton twill....

• Sylt
    Sara Mia skrev 2010-02-24 13:32:34 följande:
    Behåll den inte om den inte känns helt rätt råder jag. Jag ville så gärna tycka om den, men tror att man liksom "följer med strömmen" när något plagg blir extra populärt och om skrivet. Om du redan har pleated så kan du skatta dig lycklig, för den är verkligen jeanskjolen med stort J. Det finns så många andra fina plagg som säkert känns bättre.
    Men det känns lite snopet. Jag hade bara span på en sak på hela släppet o det var denna {#lang_emotions_undecided}. Sen blir man lite blind på priserna, 1500:- känns som ett klipp för en kjol som man kunde använt mkt.
    smulan0 skrev 2010-02-24 14:35:11 följande:
    Sylt: jag tror absolut du ska testa en stl 1
    Jag var så glad att jag hade hittat en strl 2... sen tycker jag det är så joxigt att skicka tillbaka osv *lat* {#lang_emotions_dreamer}.

Funderar en liten sväng till, men det lutar åt att skicka tillbaka.
  • Sylt
    fru vanheden skrev 2010-02-24 16:08:23 följande:
    Jag beställde från ajabaja i lördags och betalade med kort men har ännu inte fått mitt paket..Blir lite orolig eftersom de skickar direkt till lådan och 3700 är lite mkt pengar att bara bli av med..Det står på deras hemsida att de skickar dagen efter (vardagar) men då borde de ju ha skickat som i måndags och jag borde fått som igår. Någon annan som också har beställt samtidigt och inte heller fått eller som har fått??
    Jag tror att posten har haft lite trassel med att få fram paket. Jag beställde i fredags (vid lunch) o fick paket idag. När jag följde mitt kollinr så stod det helt still från tis till idag. På hemsidan kunde man läsa om snö mm.

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV