Inlägg från: brawny |Visa alla inlägg
  • brawny

Odd Molly för oss inbitna del IV

Pokergirl skrev 2010-02-11 09:34:35 följande:
    Märkligt, dom fanns då här i Umeå med härom dagen! Många dessutom.
    Haha, de kanske vill verka lite speciella på Mathilde. Vad vet jag?
  • brawny

Idag har jag invigt min underbara bubbelgumsrosa 327 Light Cotton Embroidered och provat den med mina spoiler underdresses. Alla kombos var väl inte jättelyckade men vissa älskade jag. Kolla i bloggen!

Ha en fin lördagkväll alla mollytjejer!

• brawny
    Mabimao skrev 2010-02-14 12:44:20 följande:
    Jag måste säga att jag inte riktigt gillar att bilder allt som oftare läcker ut nuförtiden.Liiiite för tidigt, och tråkigt att veta hur det kommer se ut så långt innan. Jag kanske är tråkig nu och heeelt ensam om detta, men förtar det inte lite av spänningen och förväntan inför visning o.s.v?Ville också säga KRAM till alla töser på alla hjärtans dag!(har en ur-usel helg med migrän så jag stannar till sängs)
    Jag har inget emot det faktiskt. Dels för att det är roligt att lyfta blicken från det som är hetast just nu, dvs vår- och sommarkollektionen. Sen är det kul att se vad som blir det genomgående temat nästa säsong. Och sen kan det ju vara roligt att se de tidiga bilderna från showrooms för det kan ju hända en hel del på vägen till en färdig kollektion som visas och sen är redo att skickas till butikerna.

Jag blev glad för den känsla av jordnära och lugna färger som jag fick när jag tittade på bilderna. Ser framemot det sen i höst. Men först är det vår och sommar och jag ska njuta av mina sommarmollysar till fullo.

Hoppas att din migrän ger sig snart, det är INTE kul att ha det. Och ha en så mysig o go alla hjärtans som det nu går nerbäddad i sängen o så.
  • brawny
    freemind skrev 2010-02-14 17:03:35 följande:
    Du är jag som irrierar oss idag då Jag blev riktigt irriterad på de annonserna och anmälde dem till Tradera!
    Jag blev också irriterad och anmälde! :-P
  • brawny
    Stargirl skrev 2010-02-14 19:10:42 följande:
    Jag gillade flanell skjortorna Sen fattar man ju att de flesta märkena öppnar egen e commerce. Tänk vilka marginaler de drar in ist för att ge bort den till ngn annan. Självklart steg för ett märke i dessa tider. Men höjda priser vete tusan....blir det dyrare än nu så vet jag inte om jag har råd.
    jag håller med om att det är rätt vanligt steg idag för märken att ha egen webbutik så jag förstår OM där.

men jag vet inte om jag står ut med höjda priser om kvalitén ska vara som den varit nu senast. ett varumärke tappar direkt i trovärdighet om man släpper på det som konsumenterna ansett vara viktigt (i det här fallet otroligt bra kvalitet) och jag tror att de konsumenterna kommer i längden att fylla sina shoppingbehov på andra håll. även andra märken kan ju som sagt öppna webbutiker rätt enkelt...
  • brawny
    Hilti skrev 2010-02-14 19:46:25 följande:
    Har en fråga angående Spoilers. Jag har en underdress i powder och en underkjol som jag trodde var powder, men det är en himla skillnad i nyansen. Kan det vara så, eller är kjolen annan färg tro?Jag har bara tagsen till klänningen och den står det powder på...
    kan det vara rose på din underkjol? en mer rosa färg liksom?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV