Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    Pyttisens mamma skrev 2010-03-14 21:10:00 följande:
    En liten blogg-fråga... Många av er med bloggar har ett bildspel med era mollysar, vad heter den gadget som ni använder?
    Jag anväder picasas bildspel.

Tror det finns speciella "bloggtrådar" för tex blogger här på FL där du kan få ordentlig hjälp med hur du lägger upp det.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-03-14 21:24:22 följande:
    Jag sitter och ler urfånigt stort och vill helst ta en sväng om på golvet......hoppa upp och slå ihop klackarna åt sidan trixet liksom passar den inte får jag banta eller sälja vidare. man vinner inget om man inte vågar.Kanske göra en A-K och vänta in den......Men.......den kanske passar och då kommer ni få se en grön Mabimao på träffen!
    Visste inte ens att du ville ha en sån.
    Nu blir det ju en bra flytt mellan två trevliga OM-töser.
  • Puffig Pingla
    karrokj skrev 2010-03-16 17:57:03 följande:
    Hej tjejer! Är det någon som varit på Åhlens (sthlm) nyligen och vet vad de har? Fick en 20% i posten idag och är liten sugen på en Lotta Lotta coat i military, vet ni om den finns där?
    Oh, måste spana posten på studs. Ev kommer jag hinna förbi Åhlens City i morgon. Vilken strl ska jag spana efter i så fall?
  • Puffig Pingla
    karrokj skrev 2010-03-16 17:57:03 följande:
    Hej tjejer! Är det någon som varit på Åhlens (sthlm) nyligen och vet vad de har? Fick en 20% i posten idag och är liten sugen på en Lotta Lotta coat i military, vet ni om den finns där?
    Nu har jag spanat. Ingen military men röd, powder och svart fanns det i alla storlekar.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-03-18 20:52:35 följande:
    Kappan kommit. OCH DEN STANNAR! Tjohoooooo!Lite trång över boobisarna, men vad är väl en knäppt kappa.......
    Tjooooooooooo vad kul!!!!

Inser då att jag inte behöver leta efter någon till mig om du din plutt har det trångt i 4an. Får man se den på i storstan månne?
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-03-18 22:34:59 följande:
    Japp den kommer få ut och åka.............."min plutt".......lol....... Den var rymlig i armar, precis över rygg och precis i midja och över boobisar nja....Och då snackar vi typ t-shirt under......Men fin? JA!
    Om jag lindar in midjan i silvertejp kanske jag kan ha den också

NewYorker har en. Kanske borde göra inbrott hos henne och sno den. Är det en 4 så är den garanterat för stor för henne i alla fall.
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2010-03-18 22:47:12 följande:
    Absolut! Eller några varv gladpack.
    Ja - utmärkt idé. Gladpack har ju dessutom förmågan att man blir toksvettig under och fettet bara smääälter bort på TV-shopvis. Jag kör på den.

Mabimao - eller så kan vi gå som Kermit och Kermit.
    (fast jag har faktiskt ingen koll på vilken färg hon har)
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV