Cali skrev 2011-03-08 20:55:25 följande:
Pimpinellan: Intressant om embryodonation. Tank att Sverige inte tillater det, nar man ar sa i braschen pa andra fronter. Det maste ju finnas stor efterfragan? Har i USA tror jag vissa delstater tillater och andra inte.
Inte ens äggdonation är ju tillåtet här förutom på en enda klinik och då bara till 42 med korsdonator så efterfrågan både på ÄD och ED är jättestor.
NinniNinna skrev 2011-03-09 08:06:49 följande:
Pimpinella: vad intressant! Jag visste inte att det gick till så. Tycker tanken är väldigt fin! Känner likadant ang. "vanlig" adoption. Vi bryr oss verkligen inte om hur barnet ser ut, utan vill bara bli föräldrar. Jag vill jättegärna veta mer om det om ni går vidare med det

Det lutar åt det håller för oos just nu,men först FET och insemination. Man vill ju prova egna ägg först,sen ta andra vägar.
mojutten skrev 2011-03-09 10:17:02 följande:
Bröt ihop på väg till jobbet, vände om och tar en dag hemma för att försöka samla mig. Jag hoppas att det vänder snart, jag vet inte varför det känns så jobbigt just nu.
Jag står inte ut med gravida och bebisar ö.h.t så att du bryter ihop för att du måste jobba med en är fullt förståeligt! Hon vet inte hur ni har det eller? Det är ju om de börjar säga korkade saker dessutom det blir riktigt asjobbigt.
F.ö del har jag inte fått svar på mitt mejl så inget recept heller antar jag. Blir att köpa barnalbyl då. Klantigt,jag vet,men jag trodde jag hade mer piller kvar.
Ang. proggisar så bör man ligga ner en kvart eller stoppa dem i "bakre" hålet istället om man inte kan ligga.
Kram från hesa kråkan!