NinniNinna skrev 2011-09-27 07:30:33 följande:
Mojutten: ja, det är jobbigt med gravida på jobbet. Man tvingas liksom se det varje dag och det är ju inget man önskar... Hur är det annars? Hur ofta går du på KBT? Känns det fortfarande bra?
SaftochBulle: skit också! Och att läkaren dessutom är borta nästa månad var ju himla tråkigt. Styrkekram!
Cali: vad kul att se dig! Hur är det med dig? Har tänkt på dig!
Det vi inte visste om var att min kroniska sjukdom som ökar risken för blodproppar och därmed borde jag ju ha fått blodförtunnande för länge sen, men det har ingen läkare talat om för mig utan de har tvärtom pratat om riskerna med blodförtunnande när man har min diagnos. De har alltså haft helt fel, trots att jag pratat med otaliga läkare om detta. Det känns inte så kul.... Men nu har vi ju tur nog fått positiva nyheter om adoption, så vi har annat att glädjas åt
Pimpinella: Vad bra att ni skickat in en inresseanmälan! Håll oss uppdaterade om hur det går!
Om programmet "Barn till varje pris", så tyckte jag att det var väldigt bra. För mig var det inte ett dugg konstigt att homosexuella och singlar kan ha exakt samma barnlängtan som oss som lever i hetrosexuella par. Naturligtvis kan de inte vara ofriviligt barnlösa i biologiska mening, men längtan är säkert precis likadan.
Nä, det är jag som är bortrest nästa månad, men ändå... Tack för styrkekramen! Skickar en i retur!
Cali: Ja, ibland undrar man om Sverige är ett u-land... (jag är bara LITE bitter)