• Sussolita

Ni som använde rosenrot och +.ade!

hej
    Efter 12 veckors väntan på mensen så dök dem upp idag, samma dag som jag snubblade in på Eran tråd ;) så nu på lunchen blev det en promenad till apoteket. och första tabletten är redan tagen :) Så nu hoppas vi på plus allihop! :)

Ångra aldrig något som en gång fått dig att le!
  • Sussolita
    sarsaparill skrev 2010-05-05 13:22:45 följande:
    O vad spännande Då är vi i samma sits VARFÖR har det tagit 12 veckor för mensen?
    Ja riktigt spännande, blir helt till mig :)
    En riktigt bra fråga, jag slutade med min piller (cerazette) den 8e Februari, och send ess har den varit borta :( Vi som äntligen skulle försöka.
    Men nu attans är den här, får hoppas att allt annat funkar nu med :)
  • Sussolita

haha joo det gör den verkligen! :P

Åhh, trist när det inte fungerar men då kör vi stenhårt nu då ;)

• Sussolita

Yes! Det blir det två till mig och en till killen ;) Hans om alltid är så trött kan behöva en dos han med :P

• Sussolita

Haha ja min är lite så han med, men förhoppningsvis går det väl bra, är juh jag som lagar maten så får väl göra som med hunden (blanda det med maten) ;)
    hehe nä men det ska nog gå bra....det kommer juh nått gott ur det!

Jag var på apoteket och köpte Arctic Root 40st. det sägs juh vara dem som är bäst och sen är den beprövad till skillnaden från dem på typ ica och öob :)

• Sussolita

ja så är det, inget funkar för alla tyvärr. men det är väl typ samma som chi-san dem du äter sarsapill? eller har jag fel?

• Sussolita
    sarsaparill skrev 2010-05-05 17:26:19 följande:
    jag ska inte ljuga, jag är knappt påläst om detta hehe.min vän som jag frick dom av har köpt dom när hon försökte bli gravid ..Mycket mer vet jag inte.Men det stämmer säkert det du säger.Hursomhelst så provar jag mig fram än så länge
    Aha okej okej, men jag kna lika gärna ha fel :P

Ja, får försöka hålla förväntningarna nere... :S
  • Sussolita

sant, men svårt när jag velat ha barn i snart 5år ;P  Men nu lägger jag min tilltro i RR ;)

• Sussolita

Väntar på min ÄL, ska nog vara runt den 19:e. ´Nått som jag blev förvånad över var att min mens bara var 5dagar :S Har alltid annars varit 7.

Men bara 8dgr kvar :)

• Sussolita

Hej MyFanny!'

Dina 2 tabletter dagligen räcker gott! Själv äter jag Apiforce och det är 2000mg i dem. Och 1500mg är fortfarande starkt :-P

Istället för att ta en sent på kvällen kan du prova att ta en på morgonen och en vid lunch?
    Då borde inte din sömn bli påverkad. De står inte att det måste gå minst 12 timmar  emellan utan att man ska ta dem vid olika tillfällen bara

Lycka till!

• Sussolita

hehe, hjärnan har inte vaknat än men självklart äter jag Arctic Root INTE Apiforce

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!