• sarsaparill

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Tog nyss min första rosenrottablett
    Ska bli kul o hänga kvar här  i tråden

• sarsaparill
    Sussolita skrev 2010-05-05 12:51:05 följande:
    hej Efter 12 veckors väntan på mensen så dök dem upp idag, samma dag som jag snubblade in på Eran tråd ;) så nu på lunchen blev det en promenad till apoteket. och första tabletten är redan tagen :) Så nu hoppas vi på plus allihop! :)
    O vad spännande Då är vi i samma sits
    VARFÖR har det tagit 12 veckor för mensen?
  • sarsaparill

Ibland spelar kroppen en ett rejält spratt.
    Fick min i januari sen inget i feb-mars och nu kom den den 18e april. Och den höll på i nästan 2 veckor.
    Nu har jag inte ätit p-piller eller nåt sånt men annars så har vi rätt liknande situation

Sussolita skrev 2010-05-05 13:47:18 följande:

• sarsaparill

Heja heja!
    Ska du också äta två st om dagen?

• sarsaparill

attans det går inte att citera..
    Äsch hursomhelst.
    Ska nog prega in en i sambons mun också ..Antagligen med våld "sånt därnt är inget för mig" haha galet galet.

Vilka äter du?

• sarsaparill
    Sussolita skrev 2010-05-05 16:58:50 följande:
    Haha ja min är lite så han med, men förhoppningsvis går det väl bra, är juh jag som lagar maten så får väl göra som med hunden (blanda det med maten) ;) hehe nä men det ska nog gå bra....det kommer juh nått gott ur det! Jag var på apoteket och köpte Arctic Root 40st. det sägs juh vara dem som är bäst och sen är den beprövad till skillnaden från dem på typ ica och öob :)  
    hehehehe det låter som en utmärkt idé. Ska kanske redan nu smyga in en i färsen..hihi nej

Jag fick  mina av en vän , har iofs beställt på nätet också, jag äter Rosenrot&Schisandra..
  • sarsaparill
    sugröret skrev 2010-05-05 17:15:21 följande:
    Arctic root är tydligen dom bästa..men finns tydligen dom som lyckats med andra sorter här inne också
    Ah det är det kanske, jag testar med dessa eftersom jag fick dom gratis så länge. Händer det inget så kanske man ska prova på AR
  • sarsaparill

sugrör
    Ja det är ju klart, ingen kvinna är den andra lik. hihi inte man för den delen heller
    Jag ids inte läsa hela tråden, hur länge har du ätit RR?

• sarsaparill
    Sussolita skrev 2010-05-05 17:22:49 följande:
    ja så är det, inget funkar för alla tyvärr. men det är väl typ samma som chi-san dem du äter sarsapill? eller har jag fel?  
    jag ska inte ljuga, jag är knappt påläst om detta hehe.
    min vän som jag frick dom av har köpt dom när hon försökte bli gravid ..Mycket mer vet jag inte.
    Men det stämmer säkert det du säger.
    Hursomhelst så provar jag mig fram än så länge
  • sarsaparill
    sugröret skrev 2010-05-05 17:31:09 följande:
    Jag började den 24 april,alltså 11 dagar. Så jag är på första RR-försöket. Tar bara en just nu men funkar det inte så blir det 2 nästa månad. Dom säger att äl ska kännas mer..men det gör den inte för mig. Har den förmodligen just nu eller imorgon..
    Men då kanske du känner av det imorgon?
  • sarsaparill
    Sussolita skrev 2010-05-05 17:35:54 följande:
    Aha okej okej, men jag kna lika gärna ha fel :P Ja, får försöka hålla förväntningarna nere... :S
    nääädå förväntningar ska man ha , men i lagom mängd
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!