Ni som använde rosenrot och +.ade!
CarlAstrid skrev 2010-05-20 18:31:11 följande:
Pinklove: grattis!! Kul att det funkade för dig. zupermia78: Förstår precis din känsla. Fast jag vet inte om RR är orsaken... Jag fick ju tidigt mf för 2 månader sen. Blödde i 3 veckor, fick mens bara 2 veckor efter jag slutat blöda från MF. Jag började med RR. Och vi tänkte att vi ska ta det lugnare utan ÄL-stickor den här gången (eftersom vi har försökt bli gravida med andra barnet i 10 månader nu) och då körde vi på tills jag trodde att min äl var klar.... Men så fick jag ont i äggstockarna 2 veckor senare (tog en sticka som jag hade kvar från förra månaden) och då visade den stegring. Jag trodde att jag kanske var gravid men inte, jag hade äl!! Men det var dösurt eftersom maken var i Dubai och jag i Malmö... Det blir nog inga barn den här månaden heller. Sen så dessutom så har bröstvårtorna varit ömma och det har t.o.m kommit mjölk från de! Var hos gynekologen men han sa att det kunde vara så under äl... och att äl kunde vara försenad pga det tidigare mf... Men jag vet inte... Känns skumt alltihop.Så jag kör nog med smyg äl-stickor nästa månad och ska se om jag kan övertyga maken om att ta RR. Kanske dubbla dosen? Tar bara tagit en tablett om dagen än så länge.Nån som vet vilka biverkningar man kan få av RR?det är säkert så att för vissa fungerar den bättre än för andra. som med allt annat som rör kroppen, den är ju unik.