Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Hade försökt lite halvhjärtat ett tag. Men hade väldigt oregelbunden menscykel. Började med rosenrot 2 tabletter om dagen. dag 1-ÄL i menscykeln. Plussade på andra försöket, så de rekommenderar jag verkligen!
Jag åt RR när sonen blev till. Hade gjort enbart två försök innan och blev gravid på första försöket med RR. Rosenroten gjorde att jag verkligen kände av att jag hade ägglossning och kunde gå hem och ragga på karln. Tyckte att det var svårt att se när jag hade ägglossning när jag körde med stickor. Det här var mycket lättare... Slutade äta rosenroten direkt när jag hade haft ägglossning eftersom det inte ska vara bra att äta RR när man är gravid.
Blir bara mer och mer positiv till det här måste jag säga! Längtar tills imorgon,ska springa ner och köpa RR det första jag gör på morgonen :P
Är det någon spec sort ni kan rekomendera?
Hejhej!
Här en till som har köpt rosenrot och har tagit mina två första tabletterna! Jag köpte ett paket där det står Rosenrot med stora bokstäver och under står det arctic root. Jag vet inte om det är samma som ni har hemma eller finns det flera sortes rosenrot?
Imorgon börjar med att testa CB digitalt ägglossningstest för att veta när jag ska sluta äta rosenrot. Men en fråga till er... vi säger att jag har ÄL imorgon och då tar jag icke tabletterna. När får jag sedan ta dom igen?
Ingen som kan köpa den åt dig?