• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-04-24 01:40:50 följande:
    Japp Jag visste inte att de sålde Rosenrot på ÖoB så jag blev riktigt chockad att den står nära kassan. Jag tog upp den och kikade på den och sen la jag tillbaka den. Tänkte för mig själv.. ska jag köpa den eller inte? 40 kr var inte alls dyrt så jag bestämde mig för att köpa den ialla fall. Jag hoppas att de fortsätter sälja dom så man kan gå dit igen när tabletterna tar slut. För på förpackningen står det bäst före 2010-08, kanske därför som dom säljer den billigt. Vad tråkigt Ingen som kan köpa den åt dig?
    Det gjorde du rätt i :P
    Ne,kunde åkt med en vän,men hon jobbar imorgon,samma sak med gubben..han har ju bilen..:/
  • TheLove

Glöm inte att olika ÖoB har olika sortiment, kanske inte finns där du bor?

• sugröret
    TheLove skrev 2010-04-24 07:21:24 följande:
    Glöm inte att olika ÖoB har olika sortiment, kanske inte finns där du bor?
    Sant... men har också kollat runt lite på nätet nu och det står på dom flesta ställena att ingen RR är så bra som Artic root..så man är ju lite fundersam nu
  • xBellax
    sugröret skrev 2010-04-24 00:08:51 följande:
    Vilken sort käkade du? :)
    Tror den hetter Artic rose. Går att köpa på apoteket. Samtidigt blev man  väldigt pigg och orkade mer av den. Vilket kan vara skönt för psyket om man försökt ett tag.
  • xBellax

root, menade jag ju... =) Man ska börja käka dom från mensens första dag tills de din ÄL börjar.

• sugröret
    xBellax skrev 2010-04-24 10:24:19 följande:
    Tror den hetter Artic rose. Går att köpa på apoteket. Samtidigt blev man  väldigt pigg och orkade mer av den. Vilket kan vara skönt för psyket om man försökt ett tag.
    Tack :)
    Hur mycket kostar dom?
    Ska bara du käka dom eller ska du mata gubben också? :P
  • TheLove

Det är artic root jag äter också.... Hoppas hoppas det tagit sig denna månad!

• sugröret
    TheLove skrev 2010-04-24 11:05:46 följande:
    Det är artic root jag äter också.... Hoppas hoppas det tagit sig denna månad!
    Ska man ta ett storpck eller hålla sig till 40 tabl?
  • TheLove

jag köpte en liten förpacknin i hopp om att det tar sig direkt ;)

• sugröret
    TheLove skrev 2010-04-24 11:24:13 följande:
    jag köpte en liten förpacknin i hopp om att det tar sig direkt ;)
    Jag hittade inte den här tråden förns igår,och min mens började ordentligt idag. Det är väl inte försnt att gå ner och köpa sånna idag och börja ikväll?
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!