• sugröret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

TheLove skrev 2010-04-24 07:21:24 följande:
    Glöm inte att olika ÖoB har olika sortiment, kanske inte finns där du bor?
    Sant... men har också kollat runt lite på nätet nu och det står på dom flesta ställena att ingen RR är så bra som Artic root..så man är ju lite fundersam nu
  • sugröret
    xBellax skrev 2010-04-24 10:24:19 följande:
    Tror den hetter Artic rose. Går att köpa på apoteket. Samtidigt blev man  väldigt pigg och orkade mer av den. Vilket kan vara skönt för psyket om man försökt ett tag.
    Tack :)
    Hur mycket kostar dom?
    Ska bara du käka dom eller ska du mata gubben också? :P
  • sugröret
    TheLove skrev 2010-04-24 11:05:46 följande:
    Det är artic root jag äter också.... Hoppas hoppas det tagit sig denna månad!
    Ska man ta ett storpck eller hålla sig till 40 tabl?
  • sugröret
    TheLove skrev 2010-04-24 11:24:13 följande:
    jag köpte en liten förpacknin i hopp om att det tar sig direkt ;)
    Jag hittade inte den här tråden förns igår,och min mens började ordentligt idag. Det är väl inte försnt att gå ner och köpa sånna idag och börja ikväll?
  • sugröret
    TheLove skrev 2010-04-24 11:53:55 följande:
    Som jag svarade på inatt så nej du kan börja idag!
    Oj..jag måste halvsovit igår..haha,lite feberyra ;) Sorry
  • sugröret

Min tablett vart tagen lite väl sen tidag..men hoppas den räknas ändå...
    har inte varit hemma och det kändes lite fånigt att jag skulle plocka fram ett piller mitt i allt. Orkar inte förklara något så jag väntade tills jag kom hem istället helt enkelt..

• sugröret

Dom låg ju i förpackningen i påsen i hallen :P
    Kändes sådär..men nu är det som det äroch jag tog den inte förns rätt sent. Ska jag ändå ta en till frullen imorgon?

• sugröret
    TheLove skrev 2010-04-25 07:55:24 följande:
    Ja gör det! Spelar ingen roll om du glömmer någon gång heller och tiden på dygnet spelar inte heller någon större roll.Vilka rr köpte du sen då?
    Det vart dom på apoteket,Arctic Root.

Det är så svårt,det står ju bara att man ska ta 1-2st om dagen,knappt nå mer. Och absolut inge om graviditet,ja förutom att det kan skada den och amningen
  • sugröret
    aaaa skrev 2010-04-25 09:44:21 följande:
    Är arctic root och rosenrot samma sak?Kan man använda rosenrot för att få igång ägglossningen efter att man slutat med p-piller?Finns väl nackdelar med allt, nån som intehaft positiva upplevelser av rosenrot?Funderar på att börja nästa mens eftersom jag haft regelbunden mens sen jag slutade med p-piller, men är tveksam på om jag haft ÄL.
    Jag kan svara för som jag TROR att det är :) Jag är själv väldigt ny..

Arctic root ÄR rosenrot :) Det vet jag iaf ;)

Som jag förstått det så ska det göra så att allt blir lite mer regelbundet bara,om det är mens eller äl,eller kanske till och med både och vill jag nog också ha ett säkert svar på.

Det står ju inget i beskrivningen om sånt :/

Det med positivt och negativt vet jag ju inte då jag började med dom igårkväll :P
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!