• Juliii86

Ni som använde rosenrot och +.ade!

ulricaz skrev 2010-04-27 15:21:52 följande:
    Lycka till!!
    Tack så mycket {#lang_emotions_laughing}
  • Juliii86
    Summerlove skrev 2010-04-28 20:38:57 följande:
    Hej hej, jag började äta rosenrot för 3 dagar sen, första mensdagen blev det.. så snart är det äl och då hoppas jag på att det tar sig! Tidigare har vi väl gjort lite halvhjärtade fösök, blir det så blir det liksom och det har inte blivit något på de tidigare 2 försöken, men nu är det första äl som jag verkligen räknar ut äl och VILL att det blir ett plus =) Ni som ätit rosenrot och fött barnet, vad fick ni för kön? Försöker undersöka möjligheten till att påverka lite på phvärdet nämligen...om nu rosenrot ens har någon ph-påverkan.. Förresten har hört något att man ska sluta med tabletterna efter äl? Är det skadligt för det eventuella barnet? Lycka till till oss alla som vill ha plus
    Det jag visste var att man bör inte ta rosenrot när man är gravid och inte heller när man ammar. För om du tar rosenrot när du är gravid så kan du riskera få ett missfall. Efter det hörde jag att man inte ska ta rosenrot när du har äl och avvakta till du mens. det här med att inte ta rosenrot under äl, visste jag inte om det fick jag höra här på FL Jag vet inte varför!
  • Juliii86
    rontgensyrran skrev 2010-04-29 08:57:21 följande:
    Plusset växer sig starkare var dag och imorgon är det BIM. Underbart första månaden med rosenrot och ett pluss!
    Grattis
  • Juliii86
    TheLove skrev 2010-04-29 20:13:07 följande:
    tydligen har jag fått mens nu, 5 dagar för tidigt... lustigt och tråkigt :(
    fy vad tråkigt
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 17:45:19 följande:
    Jag hoppas det :P Det drar lite i magen,känns lite molande..förut idag var det som ett pirr i nedre delen så det kanske är tecken på den iaf. Men jag beställde tester idag som borde komma imorgon :) Mitt sekret blir mer och mer trådigt också,hoppas äl är imorgon!! Ska försöka flörta lite med killen ikväll och hoppas han är sugen  :P
    På honom bara {#lang_emotions_cool} hihi {#lang_emotions_sunny}
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 18:23:41 följande:
    Hahah ja, värsta fall får jag attackera honom när han sover ;P
    hahaha!
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 18:53:22 följande:
    Hur känns det för dig annars då?
    Lite små förvirrad över mina ÄL tester. Jag har fått utslag ett antal gånger.. kanske inte små gånger men 3 utslag har jag fått hittills. Den första fick jag på dag 13 datum 27/4, andra utslag på dag 19 4/5 och sen sista som är idag på dag 20 5/5. Plus att jag fick en brun flytning på trosan idag. Snacka om att vara confused! Jag har ialla fall sexat dom dagarna och på vissa dagar också.
  • Juliii86
    Sugrör:

Ja eller hur *suck*
    Jag tror att jag ska ha BIM 29 maj.. inte riktigt säker för jag har oregelbunden mens. Förra månad hade jag 45 dagar menscykel och fick den 14/4.
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 19:37:57 följande:
    Du har inte funderat på att testa rosenrot då? den ska tydligen hjälpa både mensen och äl:en att bli regelbunden
    jo men det har jag tagit Började dock lite försent men hann ta 3 tabletter innan jag fick utslag på ÄL test. ´sen dess har jag inte tagit mer eftersom man ska göra uppehåll fram till BIM.
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 20:24:21 följande:
    Du ska ju börja ta dom på mensens första dag.. Jusste,man ska bara ta dom till äl ja! Bra att du påminde mig :)
    jo det vet jag men jag var så osäker på om jag skulle köpa dom men så köpte jag dom på öob och då hade min mens redan slutat, om jag minns rätt. Om jag nu inte plussar i maj så ska jag fortsätta äta dom
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!