• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • sarsaparill

Ibland spelar kroppen en ett rejält spratt.
    Fick min i januari sen inget i feb-mars och nu kom den den 18e april. Och den höll på i nästan 2 veckor.
    Nu har jag inte ätit p-piller eller nåt sånt men annars så har vi rätt liknande situation

Sussolita skrev 2010-05-05 13:47:18 följande:

• Sussolita

haha joo det gör den verkligen! :P

Åhh, trist när det inte fungerar men då kör vi stenhårt nu då ;)

Ångra aldrig något som en gång fått dig att le!
  • sarsaparill

Heja heja!
    Ska du också äta två st om dagen?

• Sussolita

Yes! Det blir det två till mig och en till killen ;) Hans om alltid är så trött kan behöva en dos han med :P

• sugröret

Jag har förmodligen äl idag eller imorgon. Men känner inte av den mer än vanligt som en del hade gjort här inne av den..

Ser det som mindre bra odds..

• Endag

Vilken av alla rosenrot äter ni?

♥ Stolt & Lycklig mamma till Eddie ♥
  • sarsaparill

attans det går inte att citera..
    Äsch hursomhelst.
    Ska nog prega in en i sambons mun också ..Antagligen med våld "sånt därnt är inget för mig" haha galet galet.

Vilka äter du?

• Sussolita

Haha ja min är lite så han med, men förhoppningsvis går det väl bra, är juh jag som lagar maten så får väl göra som med hunden (blanda det med maten) ;)
    hehe nä men det ska nog gå bra....det kommer juh nått gott ur det!

Jag var på apoteket och köpte Arctic Root 40st. det sägs juh vara dem som är bäst och sen är den beprövad till skillnaden från dem på typ ica och öob :)

• sarsaparill
    Sussolita skrev 2010-05-05 16:58:50 följande:
    Haha ja min är lite så han med, men förhoppningsvis går det väl bra, är juh jag som lagar maten så får väl göra som med hunden (blanda det med maten) ;) hehe nä men det ska nog gå bra....det kommer juh nått gott ur det! Jag var på apoteket och köpte Arctic Root 40st. det sägs juh vara dem som är bäst och sen är den beprövad till skillnaden från dem på typ ica och öob :)  
    hehehehe det låter som en utmärkt idé. Ska kanske redan nu smyga in en i färsen..hihi nej

Jag fick  mina av en vän , har iofs beställt på nätet också, jag äter Rosenrot&Schisandra..
  • sugröret

Arctic root är tydligen dom bästa..men finns tydligen dom som lyckats med andra sorter här inne också

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!