Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Ibland spelar kroppen en ett rejält spratt.
Fick min i januari sen inget i feb-mars och nu kom den den 18e april. Och den höll på i nästan 2 veckor.
Nu har jag inte ätit p-piller eller nåt sånt men annars så har vi rätt liknande situation
haha joo det gör den verkligen! :P
Åhh, trist när det inte fungerar men då kör vi stenhårt nu då ;)
Heja heja!
Ska du också äta två st om dagen?
Yes! Det blir det två till mig och en till killen ;) Hans om alltid är så trött kan behöva en dos han med :P
Jag har förmodligen äl idag eller imorgon. Men känner inte av den mer än vanligt som en del hade gjort här inne av den..
Ser det som mindre bra odds..
Vilken av alla rosenrot äter ni?
attans det går inte att citera..
Äsch hursomhelst.
Ska nog prega in en i sambons mun också ..Antagligen med våld "sånt därnt är inget för mig" haha galet galet.
Vilka äter du?
Haha ja min är lite så han med, men förhoppningsvis går det väl bra, är juh jag som lagar maten så får väl göra som med hunden (blanda det med maten) ;)
hehe nä men det ska nog gå bra....det kommer juh nått gott ur det!
Jag var på apoteket och köpte Arctic Root 40st. det sägs juh vara dem som är bäst och sen är den beprövad till skillnaden från dem på typ ica och öob :)
Arctic root är tydligen dom bästa..men finns tydligen dom som lyckats med andra sorter här inne också