• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • sarsaparill
    sugröret skrev 2010-05-05 17:15:21 följande:
    Arctic root är tydligen dom bästa..men finns tydligen dom som lyckats med andra sorter här inne också
    Ah det är det kanske, jag testar med dessa eftersom jag fick dom gratis så länge. Händer det inget så kanske man ska prova på AR
  • sugröret
    sarsaparill skrev 2010-05-05 17:16:56 följande:
    Ah det är det kanske, jag testar med dessa eftersom jag fick dom gratis så länge. Händer det inget så kanske man ska prova på AR
    Det hade jag också gjort om jag var dig :P Man vet ju inte om olika sorter är olika bra för personer heller..alla är verkligen SÅ olika :)
  • sarsaparill

sugrör
    Ja det är ju klart, ingen kvinna är den andra lik. hihi inte man för den delen heller
    Jag ids inte läsa hela tråden, hur länge har du ätit RR?

• Sussolita

ja så är det, inget funkar för alla tyvärr. men det är väl typ samma som chi-san dem du äter sarsapill? eller har jag fel?

Ångra aldrig något som en gång fått dig att le!
  • sarsaparill
    Sussolita skrev 2010-05-05 17:22:49 följande:
    ja så är det, inget funkar för alla tyvärr. men det är väl typ samma som chi-san dem du äter sarsapill? eller har jag fel?  
    jag ska inte ljuga, jag är knappt påläst om detta hehe.
    min vän som jag frick dom av har köpt dom när hon försökte bli gravid ..Mycket mer vet jag inte.
    Men det stämmer säkert det du säger.
    Hursomhelst så provar jag mig fram än så länge
  • sugröret
    sarsaparill skrev 2010-05-05 17:22:29 följande:
    sugrörJa det är ju klart, ingen kvinna är den andra lik. hihi inte man för den delen heller Jag ids inte läsa hela tråden, hur länge har du ätit RR?
    Jag började den 24 april,alltså 11 dagar. Så jag är på första RR-försöket. Tar bara en just nu men funkar det inte så blir det 2 nästa månad. Dom säger att äl ska kännas mer..men det gör den inte för mig. Har den förmodligen just nu eller imorgon..
  • Sussolita
    sarsaparill skrev 2010-05-05 17:26:19 följande:
    jag ska inte ljuga, jag är knappt påläst om detta hehe.min vän som jag frick dom av har köpt dom när hon försökte bli gravid ..Mycket mer vet jag inte.Men det stämmer säkert det du säger.Hursomhelst så provar jag mig fram än så länge
    Aha okej okej, men jag kna lika gärna ha fel :P

Ja, får försöka hålla förväntningarna nere... :S
  • sarsaparill
    sugröret skrev 2010-05-05 17:31:09 följande:
    Jag började den 24 april,alltså 11 dagar. Så jag är på första RR-försöket. Tar bara en just nu men funkar det inte så blir det 2 nästa månad. Dom säger att äl ska kännas mer..men det gör den inte för mig. Har den förmodligen just nu eller imorgon..
    Men då kanske du känner av det imorgon?
  • sarsaparill
    Sussolita skrev 2010-05-05 17:35:54 följande:
    Aha okej okej, men jag kna lika gärna ha fel :P Ja, får försöka hålla förväntningarna nere... :S
    nääädå förväntningar ska man ha , men i lagom mängd
  • Sussolita

sant, men svårt när jag velat ha barn i snart 5år ;P  Men nu lägger jag min tilltro i RR ;)

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!