• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • sugröret

Jag hoppas det :P Det drar lite i magen,känns lite molande..förut idag var det som ett pirr i nedre delen så det kanske är tecken på den iaf. Men jag beställde tester idag som borde komma imorgon :) Mitt sekret blir mer och mer trådigt också,hoppas äl är imorgon!! Ska försöka flörta lite med killen ikväll och hoppas han är sugen  :P

• Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 17:45:19 följande:
    Jag hoppas det :P Det drar lite i magen,känns lite molande..förut idag var det som ett pirr i nedre delen så det kanske är tecken på den iaf. Men jag beställde tester idag som borde komma imorgon :) Mitt sekret blir mer och mer trådigt också,hoppas äl är imorgon!! Ska försöka flörta lite med killen ikväll och hoppas han är sugen  :P
    På honom bara {#lang_emotions_cool} hihi {#lang_emotions_sunny}
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 18:23:41 följande:
    Hahah ja, värsta fall får jag attackera honom när han sover ;P
    hahaha!
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 18:26:58 följande:
    hahaha!
    Hur känns det för dig annars då?
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 18:53:22 följande:
    Hur känns det för dig annars då?
    Lite små förvirrad över mina ÄL tester. Jag har fått utslag ett antal gånger.. kanske inte små gånger men 3 utslag har jag fått hittills. Den första fick jag på dag 13 datum 27/4, andra utslag på dag 19 4/5 och sen sista som är idag på dag 20 5/5. Plus att jag fick en brun flytning på trosan idag. Snacka om att vara confused! Jag har ialla fall sexat dom dagarna och på vissa dagar också.
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 19:21:16 följande:
    Lite små förvirrad över mina ÄL tester. Jag har fått utslag ett antal gånger.. kanske inte små gånger men 3 utslag har jag fått hittills. Den första fick jag på dag 13 datum 27/4, andra utslag på dag 19 4/5 och sen sista som är idag på dag 20 5/5. Plus att jag fick en brun flytning på trosan idag. Snacka om att vara confused! Jag har ialla fall sexat dom dagarna och på vissa dagar också.
    Ja det lät förvirrande :S
    När har du bim då?
    Kanske var en nidis..*hoppas*
  • Juliii86
    Sugrör:

Ja eller hur *suck*
    Jag tror att jag ska ha BIM 29 maj.. inte riktigt säker för jag har oregelbunden mens. Förra månad hade jag 45 dagar menscykel och fick den 14/4.
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 19:32:29 följande:
    Sugrör:Ja eller hur *suck*Jag tror att jag ska ha BIM 29 maj.. inte riktigt säker för jag har oregelbunden mens. Förra månad hade jag 45 dagar menscykel och fick den 14/4.
    Du har inte funderat på att testa rosenrot då? den ska tydligen hjälpa både mensen och äl:en att bli regelbunden
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 19:37:57 följande:
    Du har inte funderat på att testa rosenrot då? den ska tydligen hjälpa både mensen och äl:en att bli regelbunden
    jo men det har jag tagit Började dock lite försent men hann ta 3 tabletter innan jag fick utslag på ÄL test. ´sen dess har jag inte tagit mer eftersom man ska göra uppehåll fram till BIM.
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!