• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 19:41:30 följande:
    jo men det har jag tagit Började dock lite försent men hann ta 3 tabletter innan jag fick utslag på ÄL test. ´sen dess har jag inte tagit mer eftersom man ska göra uppehåll fram till BIM.
    Du ska ju börja ta dom på mensens första dag..
    Jusste,man ska bara ta dom till äl ja! Bra att du påminde mig :)
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 20:24:21 följande:
    Du ska ju börja ta dom på mensens första dag.. Jusste,man ska bara ta dom till äl ja! Bra att du påminde mig :)
    jo det vet jag men jag var så osäker på om jag skulle köpa dom men så köpte jag dom på öob och då hade min mens redan slutat, om jag minns rätt. Om jag nu inte plussar i maj så ska jag fortsätta äta dom
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 20:30:56 följande:
    jo det vet jag men jag var så osäker på om jag skulle köpa dom men så köpte jag dom på öob och då hade min mens redan slutat, om jag minns rätt. Om jag nu inte plussar i maj så ska jag fortsätta äta dom
    Får hoppas du slipper dom då
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 20:32:15 följande:
    Får hoppas du slipper dom då
    det hoppas jag också och jag hoppas att du också slipper tabletterna!
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 20:34:02 följande:
    det hoppas jag också och jag hoppas att du också slipper tabletterna!
    Tack
    Då får jag chansen att testa nta grav-stickorna också om mensen uteblir :D
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 20:35:04 följande:
    Tack Då får jag chansen att testa nta grav-stickorna också om mensen uteblir :D
    Ja precis Har en massa gravstickor hemma och fingrarna vill till testerna!
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-05 20:59:39 följande:
    Ja precis Har en massa gravstickor hemma och fingrarna vill till testerna!
    Mina kommer nog inte förns på fredag :( Fick ett mail nu om att hon hade postat grejerna kl 18 ikväll :(
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 21:12:22 följande:
    Mina kommer nog inte förns på fredag :( Fick ett mail nu om att hon hade postat grejerna kl 18 ikväll :(
    Jaså? KOmmer du inte få dom imorgon eller du kan hade beställt dina tester efter den tiden dom postar den? För jag brukar beställa mina innan den tiden dom
  • Smålands jänta i storstaden

Vill bara sprida lite glädje/hopp!

Har ätit rosenrot 2 försök, efter den andra gången plussade jag! Givetvis så var det två månader på rak som jag testade det

dock så gjorde rosenrot min cykel några dagar längre men vad gör det när man sitter där med sitt {#lang_emotions_plus}??

Lycka till tjejer!!

• Juliii86

innan den tden dom postar testerna. Råkade skicka inlägget för tidigt.. är så trött i huvudet. Haha.. känner verkligen trött :-O

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!