• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • sugröret

Jag la in beställning och skickade pengarna innan kl 12 idag så tog för givet att grejerna skulle postas i tid så jag skulle få hem dom tills imorgon

• Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-05 21:20:28 följande:
    Jag la in beställning och skickade pengarna innan kl 12 idag så tog för givet att grejerna skulle postas i tid så jag skulle få hem dom tills imorgon
    Jaha okej
  • Sommaren2005
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-05 21:16:36 följande:
    Vill bara sprida lite glädje/hopp!Har ätit rosenrot 2 försök, efter den andra gången plussade jag! Givetvis så var det två månader på rak som jag testade det dock så gjorde rosenrot min cykel några dagar längre men vad gör det när man sitter där med sitt ??Lycka till tjejer!!
    GRATTIS GRATTIS! Åt du fram till äl? Underbart att höra om din graviditet. Lycka till!
  • Mammas Havanna

Jag käkar rosenrot varje kväll nu. Och om min cykel håller sig som den ska, så ska jag ha vara mest fertil från o med imorgon till onsdag.

Testade med ÄL-stickor igår kväll men gav inget uslag har inte testat än idag. Men jag håller tummarna.

Tur att vi är lediga denna helgen båda två, Jobbar annars varannan helg :)

• sugröret

Vi har missat äl helt :( Han har kommit hem sent 2 nätter irad och vart så trött att han inte orkat,och min äl var igår :'(

• Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-06 10:04:01 följande:
    Vi har missat äl helt :( Han har kommit hem sent 2 nätter irad och vart så trött att han inte orkat,och min äl var igår :'(
    ne fy vad tråkigt men har man inte 48 timmar på sig att sexa innan det är försent?
  • Sommaren2005

Joooooo, det kan funka ett par dagar efter äl också! Idag kanske?

• Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-06 13:10:17 följande:
    Vi får testa idag helt enkelt..men just nu känns dt riktigt jobbigt :(
    Förstår det Men ni har ju en chans till innan det är försent. Sexa på idag och imorgon
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!