• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-06 14:35:36 följande:
    Förstår det Men ni har ju en chans till innan det är försent. Sexa på idag och imorgon
    Ja,vi får göra det
  • tjötas

Rosenrot är ju fantastiskt, jag behövde bara TÄNKA på att köpa rosenrot så blev jag gravid . Skämt åsido, har väntat in mensen för att kunna börja med RR men idag gjorde jag ett gravtest med ett stort fett plus. Underbart! Lycka till ni andra

• Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-06 14:36:38 följande:
    Ja,vi får göra det
    hur gick det igår?
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-07 16:21:21 följande:
    hur gick det igår?
    Vi tjafsade mest så det vart inget då heller..hmm..
    men idag fick jag ju hem äl-testerna iaf. Dom visade neg så äl måste ha vart i tis lr ons när jag hade sådär ont i magen :) Då är det möjligt att vi prickade in den :) Eller nja..vi mös senast i måndags..men hoppas kan man ju alltid göra ;)

Hur känns det för dig då?
  • sugröret
    tjötas skrev 2010-05-07 16:15:47 följande:
    Rosenrot är ju fantastiskt, jag behövde bara TÄNKA på att köpa rosenrot så blev jag gravid . Skämt åsido, har väntat in mensen för att kunna börja med RR men idag gjorde jag ett gravtest med ett stort fett plus. Underbart! Lycka till ni andra
    Grattis :) Du får gärna smitta mig lite! :P
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-07 16:26:36 följande:
    Vi tjafsade mest så det vart inget då heller..hmm.. men idag fick jag ju hem äl-testerna iaf. Dom visade neg så äl måste ha vart i tis lr ons när jag hade sådär ont i magen :) Då är det möjligt att vi prickade in den :) Eller nja..vi mös senast i måndags..men hoppas kan man ju alltid göra ;) Hur känns det för dig då?
    okej, det var tråkigt. Ne men det kanske räkte bara den dagen Hoppas att det tog sig för er och håller tummarna för dig. Vi sexade också bara den dagen som vi hade ÄL sen sexade vi på lite några andra dagar.

Jo då det känns jätte bra! Mina bröst ömmar som sjutton, jätte öm på den ena äggstocken, svullen mage och lite illamående på morgonen. Det här med att det ömmar på äggstocken är något helt nytt för mig. Jag har aldrig tidigare känt av att det ömmar. Så det är ett helt nytt tecken på gravsymtom. Så jag hoppas, hoppas!
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-07 16:32:54 följande:
    okej, det var tråkigt. Ne men det kanske räkte bara den dagen Hoppas att det tog sig för er och håller tummarna för dig. Vi sexade också bara den dagen som vi hade ÄL sen sexade vi på lite några andra dagar. Jo då det känns jätte bra! Mina bröst ömmar som sjutton, jätte öm på den ena äggstocken, svullen mage och lite illamående på morgonen. Det här med att det ömmar på äggstocken är något helt nytt för mig. Jag har aldrig tidigare känt av att det ömmar. Så det är ett helt nytt tecken på gravsymtom. Så jag hoppas, hoppas!
    Tack..jag hoppas också så jag blir knäpp!
    Idag har jag haft..eller ha,så j*vla ont i nedre delen av magen,det har riktigt värkt ut i sidorna och neråt,ligger och kvider! Har iofs släppt lite nu..

Det låter ju faktist riktigt lovade för dig nu! :) När är bim?

*Håller tummarna*
  • Juliii86
    sugröret skrev 2010-05-08 10:51:42 följande:
    Tack..jag hoppas också så jag blir knäpp! Idag har jag haft..eller ha,så j*vla ont i nedre delen av magen,det har riktigt värkt ut i sidorna och neråt,ligger och kvider! Har iofs släppt lite nu.. Det låter ju faktist riktigt lovade för dig nu! :) När är bim? *Håller tummarna*
    Jag tycker också det låter lovande för dig! Det kanske är så att ägger håller på fäster ja, jag hoppas att det är gravsymtom.. har annars varit skengravid och det är inte roligt alls. Sjukt irreterande tro att man är gravid och sen kommer mensen. Så skengravid vill jag inte vara igen har jag bestämt
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-08 12:16:29 följande:
    Jag tycker också det låter lovande för dig! Det kanske är så att ägger håller på fäster ja, jag hoppas att det är gravsymtom.. har annars varit skengravid och det är inte roligt alls. Sjukt irreterande tro att man är gravid och sen kommer mensen. Så skengravid vill jag inte vara igen har jag bestämt
    Jag hoppas det,för det har vart molande värk hela dagen. Det känns typ som man har en tampong som sitter fel :P
    Nej usch,det måste vara jätte jobbigt att vara det..
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!